شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه خوشبختانه با توجه به حساسیتی که این موضوع حفاظت از یوز وجود دارد برای منطقه تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: بعد از تلفات دو یوز وزارت راه پای کار آمد و طرح جامعی منظور شد که باید در شورای عالی محیط زیست مصوب شود.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
مهدی قائدی و همسرش که با تیپ های عجیب خود همیشه مرکز توجه هستند تصویری از استایل خاص دیگری ساعاتی پیش از خود به اشتراک گذاشتند.
عکسی از دکور وحشتناک یک مغازه لواشک فروشی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
ضربه ایستگاهی خاص نوجوانان ژاپن مقابل ایران مورد توجه رسانه مطرح اسپانیایی قرار گرفته است.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان‌های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
قهرمانان نونهالان و نوجوانان فولاد پس از قهرمانی در ایران مورد توجه خاص منصوریان و تیم بزرگسالان قرار گرفتند.
سرمربی پرسپولیس آماری جالب توجه مقابل سرمربیان خارجی لیگ به نام خود کرده است.
ممکن است که کریستیانو رونالدو به دلیل قانون عدم توجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به ویدیوهای هواداری، از محرومیت فرار کند.
توپ‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا همچنان جلب توجه می‌کند.
حضور آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
به‌رغم ادعاهای شهرداری تهران در خصوص شن‌پاشی معابر با توجه به ترافیک گسترده و قابل توجه در شهر و به‌طور خاص معابر شمالی پایتخت، به‌نظر می‌رسد که شهرداری غافلگیر شده است.
باید توجه داشت که آن پیام معروف منتسب به هویدا دربارۀ ثبات قیمت تخم‌مرغ یا خودکار جیبش در خلال ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۶ فقط در برخی اقلام خاص مصداق داشته است وگرنه به‌طور کلی کاملاً نادرست است.
با توجه به در پیش نبودن پدیده جوی خاص در تهران و ادامه استمرار آلودگی هوا، خروجی تصمیم امروز کمیته اضطرار به احتمال بسیار زیاد، تعطیلی تمام مهد‌های کودک و غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های تهران خواهد بود.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
تیاگو مسی، پسر بزرگ لیونل مسی، روز گذشته تولد 10 سالگی‌اش را جشن گرفت و تم خاص این جشن توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
باشگاه پرسپولیس توجه خاصی به بازیکنان ملی‌پوش نشان داده است.
یکی از رسانه‌های عربی ویدیویی درخورتوجه از حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس منتشر کرده است.
«باید توجه داشت که جهت حصول یک توافق، دو طرف(به طور خاص ایران و آمریکا) باید به یک توافق اتمی متوازن دست پیدا کنند که تا حدی وجهه هر دو طرف را در موضوعات حساس حفظ کند. این مساله در نوع خود کاملا مهم است زیرا در قالب آن، وقوع هرگونه تغییری در جزئیات می تواند به پیچیده شدنِ معادله دستیابی به یک توافق و انجام مذاکرات بیشتر تا زمانی که مسائل مهم و اساسی حل شوند، ختم شود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ