آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در یک برنامه ویدیویی برای توضیح تاکتیک‌هایش از یک بازی فوتبال رومیزی معروف استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران تیک تاک متقاعد شده اند که "کد تقلب" سیا که از یک سند طبقه بندی شده مربوط به سال ۱۹۷۷ میلادی به دست آمده می‌توان دردتان را از بین ببرد. این روش ویژه توسط موسسه علوم کاربردی مونرو به عنوان بخشی از برنامه‌های سیا توسعه یافته بود.
روش های به دست آوردن بیت کوین رایگان
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
انتقال موسی دیابی از لورکوزن به استون ویلا به زودی رسمی خواهد شد.
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
علائم متداول سرفه خشک، عبارتند از؛ تهوع، خس خس، استفراغ، تورم غدد لنفاوی، صدای خشن، سردرد، گلو درد و درد)، گرفتگی بینی. علائم کمتری نیز وجود دارد، مانند خستگی، درد مفاصل، تنفس بدبو، از دست دادن اشتها، خونریزی لثه، کاهش ناخواسته وزن و اسهال؛ به طور معمول، ۷تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا از شر سرفه خشک خلاص شوید.
پخت نان در خانه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این کار چندان سخت نیست و فقط نیاز به زمان برای به عمل آمدن یا ور آمدن خمیر دارد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تاکید بر اینکه یخ‌زدایی گوشت و مرغ در دمای یخچال ایمن‌ترین روش است، گفت: افرادی که وقت کمتری در اختیار دارند می‌توانند از وان یا حمام آب سرد یا برنامه برفک‌زدایی مایکروویو خود استفاده کنند.
اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.
محققان با ترکیب دو روش چاپ زیستی و الکترونویسی مذاب رگ های خونی ساختند.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی نشان داد که از روش خاص ورزشکاران بزرگ برای حفظ آمادگی‌اش استفاده می‌کند.
یک متخصص طب سنتی گفت:استرس عاملی است که تاثیر آن در بیماری‌ها خیلی سریع و شدید است. اگر روزی ۱۰ تا ۲۰ بار و در دو نوبت تنفس‌های کنترل‌شده داشته باشیم، تا حد زیادی می‌توانیم سطح استرس خود را کاهش دهیم.
استخوان ظرفیت شگفت‌انگیزی برای بازسازی دارد؛ پس از شکستگی، بدون ایجاد اثری در افراد سالم ترمیم می‌شود، اما در افراد مسن، یا برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، حدود ۱۰ درصد از شکستگی‌های استخوان بلند به خوبی بهبود نمی‌یابند و برای بهبود کامل به عوامل رشد یا موادی برای کمک به تحریک بازسازی بافت‌های خاص نیاز دارند.
مرغ دودی نوعی روش طبخ مرغ است که در آن برای طعم‌دار کردن مرغ از دود زغال گداخته استفاده می‌شود و به همین دلیل مرغ طعمی خاص و خوشمزه خواهد داشت.
شما می‌توانید کیک را هم برای عصرانه و هم برای صبحانه سرو کنید. اما اگر به هر دلیلی دسترسی به فر نداشتید نگران تهیه کیک نباشید، چون طرز تهیه کیک بدون فر هم لذت و خوشمزگی خاص خودش را دارد و شما می‌توانید انواع کیک را در قابلمه تهیه کنید.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، برای سومین بار متوالی از سمت چپ به گل رسید.
محققان چینی روش های جدیدی برای تولید نور شبیه لیزر ابداع کرده اند که به طور خاص سرعت ارتباط دستگاه های الکترونیکی روزمره را افزایش دهد.
محققان کشور موفق شدند با یک روش خاص، نواحی جوش در ورقه های فلزی کاربردی در صنعت حمل و نقل از بین ببرند.
فرهاد مجیدی به شکل جالبی، تمرینات اتحاد کلباء را پیش از دیدار مقابل الظفره برگزار کرد.
کاوه گلمرادی از خوانندگان ورزش سه درباره موقعیت خاص تیم ملی در سالهای اخیر مطلبی نوشته. شاید شما هم با او هم‌نظر باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ