محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
اولین تصاویر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با پیراهن اینترمیامی در فروشگاه آدیداس در نیویورک منتشر شده است.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
ماه‌ها بود که خبر‌هایی پراکنده از اختلاف میان پریگوژین و نیرو‌های واگنر با نیرو‌های ارتش روسیه و شخص وزیر دفاع، سرگئی شویگو، به گوش می‌رسید و واگنری‌ها، ارتش روسیه را به بی کفایتی در جنگ اوکراین و عدم پشتیبانی از خود در این جنگ متهم می‌کردند.
سون هیونگ مین به دلیل جراحی بازی تیمش مقابل پرو را از دست داد.
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در موسسه اطلاعات برگزار شد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
محمد محبی در تمرین صبح امروز استقلال حضور پیدا کرد تا برای بازی با ملوان آماده شود.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ