قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
منهارت پرفورمنس تیونر بسیار مطرح آلمانی که ارتباطات نزدیکی با ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ ب ام و ئی ۳۰ ام رفته تا یک هیولای جدید را معرفی کند. این پروژه " ۳.۵ توربو ام اچ ۳ " نام دارد.
در شب ۳۰ اوت نیز ابر ماه دیگری در آسمان دیده خواهد شد که ماه آبی نام گرفته است و به این ترتیب در فاصله‌ای کوتاه در تابستان شاهد دو ابر ماه زیبا در آسمان خواهیم بود.
رستوران ریویرا در خیابان قوام السلطنه (۳۰ تیر) مکانی است که شاعران و نویسندگان و هنرمندان تهرانی در ساعات میانه روز با همدیگر ملاقات می‌کردند.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
پیکر ۳۰ نفر دیگر از قربانیان گمنام نسل کشی سربرنیتسا در میان اشک و ناله مردم سارایوو تشییع شد.
نیچا در ادامه عکس‌هایی از لحظات با هم بودنشان به اشتراک گذاشت و در نهایت گردن بندی با نام خودش را که جو، چند روز قبل از مرگش به او هدیه داده بود را نشان داد.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
لکسس ال بی اکس در همان نگاه اول شبیه یک بچه سامورایی به نظر می‌رسد که تمامی عناصر طراحی مورد علاقه لکسس را در ابعادی فشرده همراه خود دارد.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
بیش از ۳۰ نفر از طلاب جوان قم در مراسمی با عنوان لباس خدمت در جوار مزار آیت الله سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ملبس شدند.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
مهدی طارمی در مرز ۳۰ سالگی تولدش را جشن گرفته مطمئنا آرزوهای بزرگی در ادامه مسیر زندگی‌اش دارد.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
پنجه گربه حاوی چندین ترکیب قدرتمند مانند اسید‌های فنولیک، آلکالوئید‌ها و فلاونوئید‌ها است که می‌توانند به وضعیت سلامت انسان یاری برسانند.
در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویر ۳۰ شهید ترور سپاه در مجلس به نمایش گذاشته شد.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
دانشمندان اخیرا سوسک فسیل‌شده‌ای با عمر ۳۰ میلیون سال درون یک تکه کهربا کشف کرده‌اند. جرج پوینار، حشره‌شناس و استاد کالج علوم OSU (دانشگاه ایالت اورگن) یک گونه سوسک جدید شناسایی کرده است.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
جنگ روسیه علیه اوکراین همچنان ادامه دارد. شهر لیمان که در ۳۰ سپتامبر در منطقه دونتسک در شرق اوکراین از نیرو‌های روسی بازپس گرفته شد، زخم‌های ویرانی جنگ را به دوش می‌کشد.
پلیس ضد تروریسم آلبانی بیش از ۳۰ دقیقه ساختمان خالی سفارت ایران را مورد بازرسی و تفتیش قرار داد.
تصاویر رندر گوشی‌های Edge ۳۰ Ultra و Edge ۳۰ Neo موتورولا قبل از عرضه به بیرون درز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ