اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میسترال تقریباً به‌طور کامل طلایی است، به جز بخش‌های مشکی رنگ روکش موتور، رکاب‌های جانبی پایین و سپر عقب. نمای داخلی میسترال، عناصر طلایی و سیاه را در هم می‌آمیزد. عکس‌های میسترال فقط نگاهی اجمالی به کابین دارد.
تصاویری جذاب از کشور دبی توسط هوش مصنوعی منتشر شده که بعد از انتشار فیلم باربی به رنگ صورتی درآمده است.
تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار‌هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ‌های آبی، مک‌لارن قصد دارد نسخه‌های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ‌های جدیدی را فرموله کند که رنگ‌های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.
استتار کاربردی‌ترین مزیت تنوع طرح و رنگ در پروانه‌هاست. درخت، سنگ، برگ سبز یا خشکیده، خاک و هرچیز دیگری مثل اینها؛ پروانه‌ها بسته به شرایط زندگیشان، می‌توانند شبیه هر کدامشان باشند؛ آن‌قدر شبیه که حتی با دقت زیاد هم نشود تفکیکی بین این حشره و محیط اطرافش قائل شد؛ خصوصیتی که به‌ویژه نجات‌بخش پروانه‌های ماده از دست شکارچی آنهاست.
فراری ۴۱۲ P در سال ۱۹۶۷ تولید شد و توسط تیم سرهنگ رونی هور خریداری شد. این خودرو با رنگ قرمز مسابقه‌ای ایتالیایی با دماغه آبی کمبریج، یکی از دو خودروی ۴۱۲ P بود که در آن سال در کمپین تبلیغاتی حضور داشت.
از یک طرف گلکسی رینگ پر از قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام خواهد بود و احتمالا در برخی موارد هم دقت بیش‌تری از گلکسی واچ‌ها خواهد داشت. اما از سوی دیگر باید در نظر گرفت که این محصول نمی‌تواند مثل ساعت‌های هوشمند از برنامه‌های غیرمرتبط با تناسب اندام پشتیبانی کند.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
طی چند روز اخیر، تصاویری از افراد سفید رنگ در تهران دیده شده است که در فضای مجازی تعجب کاربران را برانگیخته است!
برای جوان‌تر شدن تنها استفاده از کرم‌ها و سرم‌های ضدچروک و ماسک‌های صورت کافی نیست. رنگ مو یکی از مواردی است که می‌تواند شما را جوانتر یا پیرتر از سنتان نشان دهد.
خط کشیده قرمز رنگ معروف در محصولات هونگچی در این خودرو هم حضور دارد.کروم‌کاری اعمال شده در این قسمت به جذابیت آن افزوده‌اند.
شاهرود- علیرغم ادعاهای بی اساس درباره احیای پوشش گیاهی در شاهوار شاهرود، تصاویر نشان می دهد که تخریب ها همچنان بر چهره این کانون آبساز و حیات بخش رخ می نماید.
عنکبوت های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می گذراند. رنگ های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
جک تی ۹ در سگمنت پیکاپ‌های فول سایز قرار می‌گیرد که در دو نسخه با طول ۵.۳ و ۵.۶ متر طراحی شده است. مدل ۵.۳ متری، اصلی‌ترین رقیب کی ام سی T۸ است و مدل ۵.۶ متری، می‌تواند آمیکو آسنا را به گوشه رینگ ببرد.
دیوید تیلور، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
برج ایفل، نماد مشهور پاریس، پایتخت فرانسه، به مناسبت اولین سالگرد جنگ روسیه و اوکراین با رنگ پرچم اوکراین روشن شد.
پیتون درختی سبز بیشتر به خاطر رنگ آمیزی پوست بدنش شناخته شده است. رنگ سبز زنده در مار‌های بالغ به آن کمک می‌کند تا با زیستگاه جنگل‌های بارانی استوایی خود در گینه نو، اندونزی و شبه جزیره کیپ یورک استرالیا سازگار و ترکیب شوند.
۱۳ هزار گونۀ شناخته شده از موجودات ریز دریایی وجود دارد؛ از یاقوت‌های دریایی آبی رنگ تا کرم‌های انگلی بسیار کوچک. بعضی از آن‌ها آزادانه شنا می‌کنند و بعضی‌های دیگر به یک گیاه یا حیوان دیگر چسبیده‌اند. بعضی از این انگل‌ها می‌توانند به درون رحم کوسه‌ها بروند و به جنین درون بدن آن‌ها بچسبند.
براساس اعلام فولکس واگن، تولید تی-راک کبریولت گری ادیشن محدود به 999 دستگاه خواهد بود. سقف سافت تاپ، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی و کد رنگ خاکستری ایریدیوم از جمله اولین فاکتورهای اثرگذار این خودرو بر مخاطب است.
این روزها در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه به عرصه ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
با نزدیک شدن بازی های جام جهانی و اعزام تیم ملی فوتبال به قطرحال و هوای شهرتهران در آستانه جام جهانی۲۰۲۲ رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته است.
دانشجویان فلسطینی در دانشگاه بیرزیت رام الله (مرکز کرانه باختری) با ایجاد یک نمایشگاه، رنگ و بوی مقاومت را به این دانشگاه بخشیدند.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ