اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
اولین تصاویر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با پیراهن اینترمیامی در فروشگاه آدیداس در نیویورک منتشر شده است.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
ماه‌ها بود که خبر‌هایی پراکنده از اختلاف میان پریگوژین و نیرو‌های واگنر با نیرو‌های ارتش روسیه و شخص وزیر دفاع، سرگئی شویگو، به گوش می‌رسید و واگنری‌ها، ارتش روسیه را به بی کفایتی در جنگ اوکراین و عدم پشتیبانی از خود در این جنگ متهم می‌کردند.
سون هیونگ مین به دلیل جراحی بازی تیمش مقابل پرو را از دست داد.
با توجه به شواهد موجود می‌توان استنباط کرد در محل این محوطه استقراری مهم در قرون اولیه و میانی دوران اسلامی، بنا‌های اربابی و بزرگ مقیاس قرار داشته، که نشان از اهمیت این محوطه در این دوران در منطقه قره‌داغ و آذربایجان و ایران دارد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق، دوشنبه ۸ خرداد با علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در محل شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
کنکور سراسری ۱۴۰۲ در حالی امروز آغاز شد که دمای هوا در برخی از شهر‌های کشور زیر صفر درجه بود و سرمای محل آزمون باعث شد که داوطلبان با شال و کلاه و کاپشن سر جلسه حاضر شوند.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ