خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
اولین تصاویر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با پیراهن اینترمیامی در فروشگاه آدیداس در نیویورک منتشر شده است.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
ماه‌ها بود که خبر‌هایی پراکنده از اختلاف میان پریگوژین و نیرو‌های واگنر با نیرو‌های ارتش روسیه و شخص وزیر دفاع، سرگئی شویگو، به گوش می‌رسید و واگنری‌ها، ارتش روسیه را به بی کفایتی در جنگ اوکراین و عدم پشتیبانی از خود در این جنگ متهم می‌کردند.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
سون هیونگ مین به دلیل جراحی بازی تیمش مقابل پرو را از دست داد.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
اولین تصاویر از حضور اسدالله اسدی در خاک ایران را مشاهده می‌کنید.
همزمان با آزاد سازی خرمشهر و ایام مبارک دهه کرامت رونمایی از موشک راهبردی برد بلند و نقطه زن خرمشهر ۴ با حضور امیر سرتیپ آشتیانی انجام شد.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
تصاویری از پرواز سه فروندجنگنده «سوخو ٣۵» در آسمان پایتخت و کاهش ارتفاع آن‌ها برای فرود در مهرآباد منتشر شده است.
اولین تصاویر از توقیف نفتکش متخلف توسط نیروی دریایی ارتش را مشاهده می کنید.
اولین تصاویر از توقیف نفتکش متخلف توسط تیروی دریایی ارتش را مشاهده میکنید.
یک دستگاه تانکر ۲۵ هزار لیتری که حامل مواد اولیه تشکیل‌دهنده روغن بوده است که در حین حرکت در لاین کندرو مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح با گاردریل‌ها تصادف کرده و واژگون شده است.
هوش مصنوعی آینده تهران را در ۵۰ سال آینده تصویر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ