«ریچارد شارپ» رئیس بی‌بی‌سی پس از عذرخواهی به دلیل حواشی پیرامون «گری لینکر» مجری معروف برنامه فوتبالی این شبکه، تحت فشار فزاینده‌ای برای استعفا قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
یک نام عجیب در حوالی باشگاه پرسپولیس منتشر شده است: کلودیو افوسو.
گری لینکر در مورد اونانا و هویلوند، دو خرید جدید منچستریونایتد حرف زد و گفت که مطمئن نیست ستاره دانمارکی بتواند در خط حمله یونایتد تفاوت ایجاد کند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس باید به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و وارد لینک ثبت‌نام شوند. بعد از ورود، در مرحله ثبت اطلاعات هویتی کارت ملی و شماره‌ی پشت آن نیاز است و در این مرحله اطلاعات اولیه فردی أخذ می‌شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم.
در این بررسی، جاناتان دیوید، مهاجم ۲۳ ساله لیل فرانسه که فصل قبل موفق به زدن ۲۴ گل در لیگ فرانسه شد، در صدر قرار دارد. او با احتمال ۹۸ درصد، عملکرد بهتری در اتلتیکو خواهد داشت و ویسام بن یدر با ۹۷ درصد، در رتبه دوم قرار دارد.
امیرحسین اسفندیار به تیم اسکرابلخاتوف لینک شده است.
مدافع ملی‌پوش ایران به توضیح درباره شایعات اخیر حول بازگشت به لیگ برتر پرداخت.
گری لینکر، ستاره سابق تاتنهام، پس از شکست سنگین تیم سابقش برابر نیوکاسل به شوخی گفت، تاتنهام روی دور افتاده.
مهاجم سابق تیم ملی انگلیس با اعلام بی‌بی‌سی به برنامه بازی روز برگشت.
مهاجم سابق تیم ملی انگلیس با اعلام بی‌بی‌سی به برنامه بازی روز برگشت.
به دنبال جنجال‌های رسانه‌های اجتماعی، گری لینکر به عنوان مجری به برنامه اصلی بازخواهد گشت.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
محتوای پیامک‌های ارسال شده به‌گونه‌ای است که شهروندان از روی کنجکاوی لینک ارسال شده در پیامک را لمس می‌کنند. به این ترتیب فرایند فیشینگ با وارد شدن به یک سایت جعلی آغاز می‌شود.
برخی رسانه‌های مصری، هکتور کوپر را یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران دانستند.
در حال حاضر بیش از ۳ هزار ماهواره استار لینک در مدار زمین قرار دارد و اسپیس اکس در حال برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره‌های بیشتر است. هدف اصلی این ماهواره فراهم کردن اینترنت پرسرعت برای مکان‌های پرت و دورافتاده است,، اما کاربرد‌های دیگری هم برای این صورت فلکی انقلابی برنامه ریزی شده است.
سفیان امرابط از شانس بالایی برای حضور در لیگ برتر انگلیس با توجه به درخشش در جام جهانی برخوردار است.
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی شرایط جذب پزشکان برای حج 1402 را اعلام کرد.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
وزیر ارتباطات گفت: در خصوص آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مذاکراتی با سازمان صدا ‌سیما انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله اطلاع‌رسانی لازم در مورد آن می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید اختلال در ارائه سرویس‌های اینستاگرام گفت: علت اختلال اینستاگرام در ایران قطع لینک اختصاصی وزارت ارتباطات بود.
داوطلبان آزمون وکالت می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا و همچنین سایت دانشگاه آزاد، نتایج آزمون وکالت را مشاهده کنند.
چهار روز تا شروع لیگ برتر فرصت باقی مانده و پرسپولیس همچنان در حال لینک شدن به مهاجم‌های مختلفی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ