ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، نگرانی‌ها درباره احتمال غیبتش در فینال لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت را رد کرد.
زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان ادارۀ کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف ادارۀ کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.
زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان ادارۀ کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف ادارۀ کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نشده‌اند و حداقل دو هفته زمان برای بارگذاری اسناد وجود دارد.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان مدعی شد که نیروهایش به طور تقریبی بر کل خارطوم و شهر ام‎درمان سیطره دارند.
یک کارشناس ورزشی ادعای وزارت ورزش مبنی بر داشتن اختیار کامل در معرفی و انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاههای استقلال و پرسپولیس را رد کرد.
کارل فراچ دوباره با مطرح کردن ادعای تخت بودن زمین جنجال به پا کرد. او پیش از این نیز با جعلی خواندن عکس‌های ناسا، مدعی شده بود که ما بر زمین تخت زندگی می‌کنیم نه یک کره آسمانی.
کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از رسوایی مالی باشگاه یوونتوس شگفت‌زده شده و مشکلات این تیم را ناشی از همراه شدن با ایده سوپرلیگ می‌داند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق ادعای دولتمردان بانک‌های اطلاعاتی ما کامل است، پس شناسایی تعداد محدودی دلال و سفته‌باز بازار ارز، سکه و خودرو نباید کار سختی برای دولت باشد.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
طبق ادعای رسانه‌های برزیلی، ریچارلیسون غمگین‌ترین بازیکن برزیل در رختکن پس از شکست از کرواسی بود و کسی نمی توانست او را آرام کند.
یک سال و نیم پس از رفتن از بایرن مونیخ، کارل هاینس رومینیگه در آستانه بازگشت به این باشگاه است.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.
زاخارووا درباره ادعای کشورهای غربی درخصوص خطرات هسته‌ای از سوی روسیه گفت: نمی‌توانم با اطمینان کامل به شما بگویم، چرا که غربی‌ها درحال انتشار این خطر به صورت خصمانه علیه روسیه هستند و تلاش می کنند این اظهارات را به ما نسبت دهند درحالی که کسی چنین حرفی [برای اقدام هسته‌ای] را نزده و اقدامی نیز انجام نداده است.
طبق اعلام پاریس، ماکرون همچنین بر حمایت کامل فرانسه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اجرای بی‌طرفانه و مستقل مأموریت خود تاکید کرد.
پس از ادعای آمریکا مبنی بر کشتن سرکرده القاعده در شهر کابل افغانستان، طالبان بار دیگر تأکید کرد که هیچ جسدی را در محل ادعایی هدف‌قرارگرفتن سرکرده القاعده پیدا نکرده است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران بر سر جزئیات پیوستن به پرسپولیس به توافقات کامل رسید.
دولت آمریکا به بهانه ادعای حضور سرکرده القاعده در کابل اعلام کرد قصد آزاد کردن منابع مالی مسدودشده بانک مرکزی افغانستان را ندارد.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ