دکتر منیژه شهبازخان، روانشناس عمومی و استاد دانشگاه گفت: بر اساس مطالعه ریچارد وایزمن، روانشناس بریتانیایی، افراد بدشانس عموماً عصبی‌تر از افراد خوش‌شانس هستند و این فشار عصبی توانایی آن‌ها را در توجه به فرصت‌ها مختل می‌کند، درنتیجه آن‌ها فرصت‌ها را به خاطر تمرکز بیش‌ازحد بر سایر امور از دست می‌دهند لذا دریافت کلید خوش‌شانسی و بدشانسی در افکار و کردار این افراد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خال‌هایی که عمق زیادی دارند، ممکن است برداشت آن‌ها با فرورفتگی‌های مختصری همراه باشد. البته این اتفاق اکثرا زمانی رخ می‌دهد که پزشک با بی‌دقتی سعی دارد کار را در یک جلسه تمام کند. رفع این فرورفتگی با راهکار‌هایی همچون دستگاه پلکسر، لیزر یا به‌کارگیری سابسیژن امکان‌پذیر است.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
دولت برای کنترل اجاره بها راهکارهای زیادی را در نظر گرفته است که هر کدام از این راهکارها بازار مسکن را بصورت کلی کنترل نکرده است.
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
تپش قلب می‌تواند باعث احساس تپش قلب یا بال زدن در قفسه سینه شود. راه‌های مدیریت آن‌ها شامل تکنیک‌های تمدد اعصاب و ورزش است. با این حال، افرادی که علائم مکرر یا شدید دارند ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشند.
تغییر سبک زندگی و الگوی غذایی افراد در ماه مبارک رمضان، ممکن است منجر به عوارضی مانند افت فشار یا قند خون، سوءهاضمه، سردرد و... شود که با راهکار‌هایی می‌توان این عوارض را بهبود بخشید.
یکی از دردناکترین عارضه‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن مبتلا شود، بیماری فتق است. همه ارگان‌ها و بافت‌های بدن داخل یک لایه قرار دارند که فتق درنتیجه خروج قسمتی از بافت یا ارگان داخلی از این لایه دربرگیرنده است.
برخی از مشهودترین راهکار‌ها طبق نظر استنفورد خواب، رژیم غذایی، ورزش، مدیریت استرس (و با نزدیک شدن بهار نور خورشید کمک می‌کند) و روابط هستند.
نمی‌توانیم مغز خود را خاموش کنیم. کلید روشن و خاموشی وجود ندارد. اغلب فکر می‌کنیم به خاطر افکاری که در ذهنمان است، نمی‌توانیم بخوابیم. اما درواقع به این دلیل است که خواب‌آلوده نیستیم و فضایی برای ورود افکار به ذهن ما وجود دارد.
می‌توان گفت که با درپیش گرفتن راه کار‌هایی می‌توان عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش دهیم که در ادامه به برخی از این راه کار‌ها اشاره خواهیم کرد؛
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
سرد شدن دست‌ها در شرایطی که آب و هوای محیط در دمای پایینی قرار دارد، یک پدیده معمول است. ولی در حالتی که حتی دما گرم بوده یا آب و هوا به صورت معتدل باشد، رخ دادن این اتفاق مشکوک بوده و باید ریشه‌یابی شود. در این مطلب می‌خواهیم با تشریح این مشکل، به بررسی علل و برخی راهکار‌ها در رفع آن بپردازیم.
چروک‌های خاصی که در پوست گردن شکل می‌گیرند، شبیه به تاخوردگی کاغذ هستند و به‌واسطه ازدست‌رفتن کلاژن، کم‌آبی اپیدرم و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پدید می‌آیند. با این‌حال، راهکار‌ها و ترفند‌های زیر در مقابله با همین چروک‌های پوستی آزاردهنده و ناراحت‌کننده در ناحیه گردن به شما کمک می‌کنند.
نظریه‌پرداز سیاسی گفت: وقتی بحران به اینجا می‌رسد شرایط غیرقابل تصمیم می‌شود؛ نه می‌توانید برگردید، نه جلو بروید. در این شرایط راهکار‌ها قفل کرده‌اند و الان تنها راهکار برخورد فیزیکی شده است؛ بنابراین در این شرایط به نظرم ژنرال‌های اصلاح‌طلب بهتر است سکوت کنند؛ چون دیگر آن مقبولیت و مشروعیت را ندارند.
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس وشرای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر شخص رئیس جمهور یا معاون اول وی جلسه فوری تشکیل داده تا راهکارهای لازم برای کنار زدن موانع اجرای قانون جهش تولید مسکن در دولت احصا شود.
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.
نود و چهارمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع" برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش‌ها و راهکارها)"، برگزار می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق املاک و مستغلات یکی از ابزارهای محرک اقتصادی و به عنوان یکی از راهکارهای تنظیم و رونق بازار مسکن، در دستور کار دولت و سیاست‌گذار بخش مسکن قرار گرفته است.
بی اشتهایی می‌تواند منجر به بروز علائم شدیدی مانند توقف رشد، تحلیل استخوان، آسیب به اندام‌های اصلی مانند قلب و حتی مرگ شود. کودک مبتلا به بی اشتهایی ممکن است گرسنگی خود را ابراز نکند یا در زمان معین به اندازه کافی مواد غذایی مصرف نکند.
حمزه علی‌نیا، متخصص روماتولوژی گفت: برای کاهش درد رماتیسم مفصلی اولین هدف کاستن از شدت التهاب است، التهاب ممکن است دردی تیز و کوتاه‌مدت یا دردی بلندمدت و گنگ ایجاد کند، دلیل دیگر برای بروز درد مزمن در مبتلایان به رماتیسم مفصلی فرسایش شدید مفاصل است که طی زمان ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ