اپل قصد دارد روشنایی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس را افزایش دهد. درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دست پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در تصاویر رندر همچنان چراغ‌های ال ئی دی پنچه مانند خود را در قسمت دماغه همراه دارد، اما چراغ‌های اصلی جلو بسیار جمع و جور شده اند تا هیچ ارتباطی به سبک طراحی پژو در گذشته نداشته باشند.
صفحات OLED با استفاده از فرایندی موسوم به «تاب‌کاری لیزر اگزایمر» (ELA) تولید می‌شوند. در این فرایند لایه‌ای از سیلیکون آمورفوس با استفاده از یک لیزر پالسی به سیلیکون پلی‌کریستالین تبدیل می‌شود تا ارتباطات رسانای میکروسکوپی شکل بگیرند. این ارتباطات همه پیکسل‌های نمایشگر را به یکدیگر وصل می‌کنند.
سامسونگ در خبری اعلام کرد که در رویداد SID ۲۰۲۳ که از امروز در کالیفرنیا برگزار می‌شود، نمایشگر رول‌شونده‌ای به نام Rollable Flex را به نمایش خواهد گذاشت که یک پنل ۱۲.۴ اینچی OLED دارد. این محصول می‌تواند از ۴۹ میلی‌متر به ۲۵۴.۴ میلی‌متر برسد و عملاً از موبایل به تبلت تبدیل شود.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای اندازه ۳.۴ اینچ و وضح ۷۲۰p خواهد بود. بااین‌وجود، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند برای میانبر‌ها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می‌شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ ۴ که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.
محققان یک نمایشگر «او ال ای دی» ابداع کرده اند که می توان آن را تا ۲ برابر طول واقعی اش کشید.
منبع آگاه دنیای موبایل با نام Ice Universe در اواسط ماه مارس مدعی شد که آیفون ۱۵ پرو مکس تنها ۱.۵۵ میلی‌متر حاشیه در اطراف نمایشگر خواهد داشت. او حالا تصویری را منتشر کرده است که ظاهراً ادعایش را تأیید می‌کند.
هر روز شاهد پیشرفت علم و ظهور فناوری‌های نوین در جهان هستیم. یکی از این فناوری‌های نوین که در ساخت محصولات جدید الکترونیکی بکار گرفته می‌شود فناوری نمایشگر‌های سه بعدی است. نمایشگر‌های فوق واقع گرایانه که پس از تبلیغ در خیابان‌ها توجه مردم را به خود جلب کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرند.
اپل در پتنت خود توضیح می‌دهد که «حتی تا کردن نمایشگر دستگاه تا زاویه‌ای کمتر از ۱۸۰ درجه می‌تواند تا حدودی از دستگاه محافظت کند». بااین‌وجود، به‌جای اینکه ضربه مستقیماً به نمایشگر دستگاه وارد شود، به لبه‌های آن فشار خواهد آورد.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
طبق ادعای یکی از منابع صنعتی، اپل امسال هم مانند سال گذشته میلادی، تنها در مدل‌های پرو از نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و به همین دلیل تنها خریداران این محصولات به فناوری پروموشن یا رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز دسترسی پیدا خواهند کرد:
این لپ‌تاپ مفهومی نمایشگر رول‌شونده OLED دارد و در زمره جدیدترین محصولات لنوو قرار دارد.
محققان با همکاری دو پژوهشگر ایرانی نمونه اولیه یک نمایشگر نوین را ساخته اند که جایگزینی ارزان قیمت برای نمایشگرهای ال سی دی است و مصرف برق آن ۵۰ درصد کمتر است.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
کاربران گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو اوایل دی‌ماه در شبکه‌های اجتماعی به چنین مشکلی اشاره کرده بودند، بااین‌حال، جزئیات دقیق مربوط به آن، ازجمله اینکه آیا اپل درحال‌حاضر مشکل را بررسی می‌کند یا اینکه این مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است، در آن زمان ناشناخته بود. همچنین یکی از نیرو‌های پشتیبانی اپل اعلام کرده بود که این مشکل به درایور‌ها برمی‌گردد و به‌زودی آپدیتی برای آن منتشر خواهد شد.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
اپل برای برطرف کردن باگی در آیفون ۱۴ پرو که به ایجاد خط های افقی در نمایشگر می شود، آپدیتی منتشر می کند.
ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه، ناراحتی حذف از جام جهانی 2022 را بر سر نمایشگر کنار زمین خالی کرد.
شرکت متا پلتفرمز پروژه های توسعه و ساخت نمایشگرهای هوشمند و ساعت هوشمند را متوقف می کند. این اقدام در راستای کاهش هزینه ها و پس از تصمیم به اخراج ۱۱ هزار کارمند اعلام شده است.
لنوو درLenovo Tech World ۲۲ خود از یک نوت بوک جدید با صفحه نمایش رول شونده که بصورت عمودی گسترش می یابد، رونمایی کرد.
طبق گزارشی جدید تبلت پیکسل و همچنین موبایل پیکسل نوت پد بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شوند.
فیلیپس به تازگی یک مانیتور جدید دو در یک با نمایشگر دوگانه در چین عرضه کرده است. این مانیتور دو فناوری صفحه نمایش LCD و E-Ink را ارائه می‌دهد.
طبق گزارشی جدید آیفون SE۴با نمایشگر ۶.۱ اینچی و بریدگی روی آن عرضه می شود. همچنین پیش بینی می شود طراحی آن مشابه آیفون ایکس خواهد بود.
شرکت تایوانی ایسوس لپ تاپ «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» با نمایشگر تاشو را با قیمت ۳۴۹۹ دلار معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ