این لپ‌تاپ مفهومی نمایشگر رول‌شونده OLED دارد و در زمره جدیدترین محصولات لنوو قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
آئودی مفهوم یک خودروی الکتریکی کراس‌کوپه Activesphere EV با سیستم واقعیت افزوده را معرفی کرد.
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.
تیم ملی فوتبال قطر هم با انتشار یک کلیپ، بازیکنان تیم ملی که قرار است در جام جهانی به میدان بروند را معرفی کرد.
این گاف عجیب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حالیست که کارلوس کی روش بیش از یک ماه است که هدایت تیم ملی کشورمان را به جای اسکوچیچ در اختیار دارد.
طبق اعلام یک شبکه اماراتی کنفدراسیون فوتبال آسیا دوشنبه قطر را به عنوان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
دانشگاه حمل و نقل شانگ‌های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در پکن چین معرفی کرد. این ربات قادر است از شیب‌هایی تا زاویه ۲۰ درجه عبور کند. این توانایی به پیست‌های اسکی با سختی متوسط مربوط می‌شود. او می‌تواند در هنگام فرود، مسیر را برنامه ریزی کرده و در صورت وجود موانع مانور دهد و سرعتش را کم کرده یا بایستد.
یک پیرزن ۷۳ ساله عراقی در تحصن طرفداران مقتدی صدر رهبر جنبش صدر عراق مقابل پارلمان این کشور به شیوه‌ای متفاوت به خدمات رسانی به معترضان پرداخته است. او با شستن لباس‌های تظاهرکنندگان، به صورت رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چارچوب هماهنگی شیعی عراق سوم مرداد ماه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن محمد شیاع السودانی با اجماع اعضای این چارچوب به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی شد و جریان صدر به آن اعتراض کرد؛ اعتراضی که منجر به ورود هواداران صدر به منطقه سبز بغداد و پارلمان این کشور و سپس تحصن در داخل ساختمان و محوطه پارلمان شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ