تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای اندازه ۳.۴ اینچ و وضح ۷۲۰p خواهد بود. بااین‌وجود، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند برای میانبر‌ها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می‌شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ ۴ که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
رد خیانتکار که همسر و فرزند دارد در جایگاه متهم ایستاد و با دیدن عکس و فیلم‌های سیاه ذخیره شده در گوشی موبایلش به رابطه پنهانی با زن جوان اعتراف کرد.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
محققان از فناوری جدید مبتنی بر متااپتیک هیبریدی رونمایی کرده‌اند که می‌تواند بدون دوربین های معمول عکس های با کیفیت ثبت کند.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
سامسونگ در خبری اعلام کرد که در رویداد SID ۲۰۲۳ که از امروز در کالیفرنیا برگزار می‌شود، نمایشگر رول‌شونده‌ای به نام Rollable Flex را به نمایش خواهد گذاشت که یک پنل ۱۲.۴ اینچی OLED دارد. این محصول می‌تواند از ۴۹ میلی‌متر به ۲۵۴.۴ میلی‌متر برسد و عملاً از موبایل به تبلت تبدیل شود.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
مقتول که دو فرزند هم دارد توسط ۵ نفر از فامیل‌های همسرش مورد تعرض قرار گرفته و بعد از این که عکس و فیلم‌های ناجورش به موبایل همسرش فرستاده شد، شوهرش از شدت خشم وارد شده دست به این جنایت زد.
ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سال‌های گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد. گفته می‌شود علت این مسئله تنظیم بودن سرور‌های جهانی با تغییر ساعت در ابتدای سال در ایران است که در حال حاضر تنظیمات این سرور‌ها در حال تغییر است و تا دقایقی دیگر ساعت گجت‌ها و گوشی‌های موبایل به حالت عادی برخواهد گشت.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
بدن بی‌جان کریستین آتسو، بازیکن سابق چلسی و نیوکسل، بالاخره پس از گذشت چند روز از زلزله ترکیه پیدا شده است.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.
بخش بهداشت در مناطقی از اوکراین که به دلیل حملات موشکی ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های انرژی دچار قطعی برق شده، در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است. از آنجایی که سیستم‌های ژنراتور در بسیاری از بیمارستان‌های کی‌یف پایتخت اوکراین کافی نیستند یا معیوب هستند، پزشکان مجبورند با چراغ‌های تلفن همراه به فعالیت خود ادامه دهند.
یک عکاس خبری از یک دیپلمات اهل لیبریا که در حال بازی با موبایل خود در حین سخنرانی رهبران جهان در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل است تصاویری ثبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ