طبق ادعای یکی از منابع صنعتی، اپل امسال هم مانند سال گذشته میلادی، تنها در مدل‌های پرو از نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و به همین دلیل تنها خریداران این محصولات به فناوری پروموشن یا رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز دسترسی پیدا خواهند کرد:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
مدت‌ها است که شایعه‌های مرتبط با اپل حاکی از آن است در آیفون ۱۵ جدید به جای کلید فعلی قطع صدا در کنار گوشی، دکمه‌ای واحد قرار می‌گیرد. اما کارکرد واقعی این دکمه مشخص نبود.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
اگر چه هنوز اطلاعات رسمی و کاملی در مورد آیفون ۱۵ منتشر نشده و چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی است، نمی‌توان این گوشی را به‌صورت رسمی و تخصصی مورد ارزیابی قرار داد؛ ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۵ به اندازه‌ای که بتوان اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل گوشی را با آیفون ۱۴ با هم مقایسه کرد وجود دارد.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
پست منتشرشده از طریق یکی از منابع آگاه از عرضه احتمالی آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی خبر می‌دهد.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
کانالیس لیستی از ۱۵ گوشی هوشمند را منتشر کرده است که در صدر آن، آیفون ۱۴ پرو مکس به‌چشم می‌خورد. پس از آیفون ۱۴ پرو مکس، به‌ترتیب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ قرار دارند که از استقبال بالای کاربران از جدیدترین گوشی‌های اپل، به‌ویژه نسخه‌های گران‌قیمت آن‌ها خبر می‌دهد.
براساس گزارش MacRumors، تأمین‌کننده اپل در گزارش سهامداران خود اعلام کرد: «در میان فرصت‌های HPMS که در مورد آن صحبت کردیم، انتظار نمی‌رود تا محصول جدیدی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم و قرار است پاییز امسال معرفی شود، دیگر طبق برنامه‌ریزی به بازار عرضه شود.»
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
اپل پیش از این سیم‌ کارت را از تمام مدل‌های آیفون ۱۴ در آمریکا در سپتامبر گذشته حذف کرد و مشتریان را مجبور کرد از سیم‌ کارت الکترونیکی استفاده کنند که یک سیم‌کارت دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از نانو سیم‌ کارت فیزیکی، از یک اشتراک تلفن همراه فعال برخوردار باشند.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
طراحی جدید آیفون ۱۵ می‌تواند به قرارگیری راحت‌تر آن در دست کمک کند و احتمال لمس ناخواسته نمایشگر را هم کاهش دهد. برآمدگی دوربین نیز کمی بیشتر از قبل شده است که شاید حاکی از بکارگیری حسگر‌ها و لنز‌های جدید باشد.
اپل قصد دارد روشنایی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس را افزایش دهد. درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دست پیدا کند.
مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور اپل، پیش‌بینی‌هایی درباره دوربین گوشی‌های آیفون ۱۵ و ۱۶ ارائه کرده است.
اپل دست به ریسک بزرگی زده. فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند.
قبل از خانواده آی‌فون ۱۴، تفاوت‌های میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون محسوس نبود و عمده تفاوت‌ها در قابلیت‌های عکاسی بود. اما از سال گذشته، اپل تغییر رویکرد داد و وجوه تمایز میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون بیشتر شد. برای نمونه، آی‌فون ۱۴ پرو و آی‌فون ۱۴ پرو مکس، مجهز به پردازنده A ۱۶، بریدگی جزیره پویا (Dynamic Island) و نمایشگر پرو دیسپلی عرضه شد که در مدل‌های معمولی خبری از این‌ها نبود.
یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاهها لبه های نازک تر و گوشه های خمیده خواهند داشت.
فکر می‌کنید مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ – iPhone ۱۵ چه تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی و پلاس این گوشی خواهند داشت؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
علیرغم این که خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل، به خصوص مدل‌های پرو و پرو مکس آن محصولات بسیار خوبی به شمار می‌روند؛ اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش دست به تغییراتی بزرگ بزند!
بدتر از آن، گلکسی اس ۲۲ سال گذشته در تمام مناطق با آخرین تراشه کوالکام عرضه نشد.در بعضی مناطق با پلتفرم سامسونگ اگزینوس عرضه شد و آزمایشات نشان داد که دستگاه های کوالکام گوشی های بهتری بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ