سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
پوکو X۵ پرو و گلکسی A۵۴ دو گوشی کاملاً متفاوت و در عین حال مشابه یکدیگر هستند. هر دوی آن‌ها را می‌توان بهترین انتخاب در این رده دانست، هر دو دارای امکاناتی کاربردی، نمایشگر‌های فوق‌العاده و دوربین‌های با کیفیتی هستند، اما هر یک در بخشی نسبت به دیگری برتری‌های منحصر به فردی دارد.
این چیپ همچنین دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 MP2 است که حداکثر از وضوح نمایشگر qHD و همچنین امکان پخش ویدیو به‌صورت 21 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
آیفون ۱۴ پرو مکس در این تست توانست ۲۷ ساعت و ۴۴ دقیقه دوام بیاورد، درحالی‌که سامسونگ تا ۲۷ ساعت و ۶ دقیقه روشن ماند. اگرچه با اختلاف کمی روبه‌رو هستیم، اما باتری نماینده سامسونگ تقریباً ۷۰۰ میلی‌آمپر-ساعت حجیم‌تر است.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
سامسونگ گلکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.
این تبلیغ روی دوربین پرچمدارهای آینده سامسونگ و قابلیت‌های آن تمرکز دارد.
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
در مقایسه‌ای جالب دوربین سامسونگ قدرت زوم آیفون را مورد تمسخر قرار داد.
سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا در آن اپل را به خاطر نداشتن یک آیفون تاشو مسخره می‌کند.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
سامسونگ سرانجام جدیدترین رابط کاربری خود یعنی One UI ۵ را منتشر کرد که شما می‌توانید ویژگی‌های آن را در این ویدئوی جذاب ببینید.
سامسونگ اخیرا نحوه مونتاژ گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را به کمک ربات‌ها به اشتراک گذاشته است. این ویدئو به جزئیات نحوه ساخت دستگاه‌های تلفن همراه در کارخانه ‌می‌پردازد.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ