سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال می‌گوید در ست سوم بازی با آرژانتین یک شوک به تیم وارد شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که به تیم ازبکستان تبریک می گوید و اینکه تماشاگران فقط تیم خودشان را تشویق کرده اند، قابل تقدیر است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
عده‌ای از هواداران تیم فوتبال سپاهان معتقدند بازی دوستانه برابر زنیت یکی از دلایل شکست تیم محبوب‌شان مقابل پرسپولیس بوده است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خواهان انتخاب رئیس جمهور این کشور به دور از بازی منافع تنگ نظرانه شد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
محمد ابشک روز گذشته صدمین بازی خود با لباس فولاد در لیگ برتر را انجام داد.
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی ایران مقابل ازبکستان در نیمه دوم افت کرد.
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد همچنان با امیدواری زیادی نسبت به صعود تیمش حرف می‌زند.
عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان در سخنرانی در شهر لاهور گفت، ارتش پاکستان تلاش می‌کند سوابق حرفه سیاسی او را تخریب کند و مداخله‌اش باعث شده که این کشور در آستانه فاجعه اقتصادی قرار بگیرد.
سرمربی الهلال می‌گوید این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.
حضور بازیکن تازه وارد ایرانی کاسیم پاشا برای این تیم در سوپرلیگ ترکیه خوش یمن نبود.
عباس آخوندی نوشت: به فضای رسانه‌های غربی که نگاه کنید بسیار ملتهب است. دیشب مصاحبه یکی از نماینده‌های مجلس اروپا را مستقیم گوش کردم به وضوح می‌گفت ما در پی این هستیم که طی فرایندی اساسا مشروعیت ج.ا. ایران را در نظام بین الملل سلب کنیم.
روس‌ها با رندی و نامردی تمام و ما هم با بی‌تدبیری و موقعیت ناشناسی تمام وارد بازی روس‌ها شدیم. کشور‌ها در باره‌ی امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارند. هم‌چنان‌که ما با هیچ‌کس در دوران جنگ شوخی نمی‌کردیم. ایران باید به نحو اطمینان‌بخشی و مستقل از مذاکرات برجام خود را از بحث درگیری روسیه-اوکراین جدا کند. یک ساعت زودتر بهتر. ایران هیچ‌گونه منافعی در این جنگ ندارد. لجبازی و مقاومت در این ارتباط، هیچ مبنای منافع ملی و یا توجیه اخلاقی ندارد.
احتمال می رود که استقلال با تغییراتی در خط حمله خود، به مصاف تراکتور برود.
پیش از آغاز دیدار آرژانتین و استرالیا لیونل مسی با کودکانی که برای مراسم آغازین بازی با تیم وارد زمین می‌شوند، دست داد. واکنش آن‌ها به این اتفاق را ببینید:
بازی های روز دوم هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر امروز برگزار می شود.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
مربی گل گهر می گوید به اندازه ای که لازم بود برنده بازی شویم، موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ولی در نهایت شکست خوردیم.
دروازه بان با تجربه ملوان می گوید او و هم تیمی هایش کاملا متوجه شرایط حساس این تیم شده اند.
پس از مصدومیت سباستین کوتس، مدافع اسپانیول برای بازی با ایران و کانادا به تیم ملی اروگوئه دعوت شد.
کارت بازی مهاجم تازه وارد پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر فوتبال صادر شد.
عضو هیئت مدیره صنعت نفت نسبت به اتهاماتی که به سنگربان این تیم وارد شده بود، واکنش نشان داد.
سرمربی پیکان می گوید در هفته های ابتدایی هر تیمی اشتباهات فردی کمتری داشته باشد، موفق می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ