مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد.
فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: طی این مدت، غواصانی از شهرهای بوکان، تبریز و آتش نشانی سنندج برای پیدا کردن جسد «هیوا محمودی نیا» در دریاچه زریوار غواصی کردند که موفق به یافتن جسد این جوان نشدند.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از وارد شدن نام فدراسیون نجات غریق و غواصی به فهرست تقدیر از مدال آوران خبر داد.
فدراسیون نجات غریق و غواصی هفته آینده برگزارکننده مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان است.
فدراسیون نجات غریق و غواصی هفته آینده برگزارکننده مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان است.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
مدرسان حرفه‌ای غواصی در جریان برگزاری کارگاهی با موضوع «شناخت معلولیت و نحوه تعامل با افراد کم توان» با توانمندی معلولان آشنا شدند.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهار ماه گذشته، مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهارماه گذشته، مهمترین فعالیت‌های پیش بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهارماه گذشته، مهمترین فعالیت‌های پیش بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از تشکیل تیم ملی فین سوییمینگ و اعزام آن به مسابقات قهرمانی‌ آسیا در تایلند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با برگزاری انتخابی تیم ملی بهترین‌ها را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به اجتناب از عملیات تفریحی بویژه غواصی و شنا، احتیاط در تردد با شناور‌های سبک، نیمه سنگین و قایق‌های صیادی، مسافربری و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت به تور‌های صیادی و احتیاط در فعالیت‌های دریایی در سواحل و دور از سواحل توصیه کرده است.
برای اولین بار یک فرد ایرانی در زیر یخ‌های دایره قطبی سیبری و در دریای بایکال قطب شمال، غواصی کرده و پرچم کشور عزیزمان ایران را در زیر آب برافراشت.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
گانت‌ها از ارتفاع حدود ۳۰ متری غواصی می‌کنند. آن‌ها بال‌های خود را به عقب می‌کشند و بدن خود را به شکل محکم و روان درآورده و با سرعت زیاد، سطح آب و جایی که می‌خواهند ماهی شکار کنند را می‌شکافند. سرعت گانت‌ها در لحظه برخورد به آب می‌تواند به ۸۶.۴ کیلومتر در ساعت (یا ۲۴ متر برثانیه) برسد.
یوسوکه تاناکا و همسرش هنگام غواصی اسکوبا در خلیجی در سواحل غربی ژاپن، با یک هیولای عظیم دریایی روبرو شدند: یک ماهی مرکب غول‌پیکر دو و نیم متری.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امسال براساس تقویم ورزشی در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده عملکرد موفقی داشتیم و برنامه عقب افتاده نداریم.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی حکمی، سرپرست هیات استان کهکیلویه و بویر احمد را منصوب کرد.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با ابراز رضایت از نتایج به دست آمده در مسابقات قهرمانی جهان تاکید کرد که بانوان با نایب قهرمانی خود نشان دادند که حجاب مانعی برای قهرمانی نیست.
در میان شهدای جوان هشت سال جنگ تحمیلی، شهید غواصی داریم که در پرورشگاه بهزیستی بزرگ شد و خودش را فدای وطن کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام تاپیکو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد تاپیکو در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ