کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی ایران مقابل ازبکستان در نیمه دوم افت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رعدوبرق شدید باعث توقف بازی دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه دوم شد.
کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در هفته پایانی مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران نیمه تمام ماند.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در هفته پایانی مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران نیمه تمام ماند.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
مربی تیم ملی هندبال مردان ایران با مثبت ارزیابی کردن بازی شاگردانش در رقابتهای قهرمانی جهان گفت: شروع خوبی نداشتیم اما توانستیم در نیمه دوم بازی خوبی را اجرا کنیم.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قصد نداشتند در نیمه دوم بازی تدارکاتی مقابل الجزایر به میدان بروند!
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قصد نداشتند در نیمه دوم بازی تدارکاتی مقابل الجزایر به میدان بروند!
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.
تیم ملی فوتبال ایران با ورود کریم انصاریفرد دوباره با دو مهاجم مقابل آمریکا بازی می کند.
پسر ژرژ وه‌آ توانست دروازه ایران را برای بار دوم باز کند که این گل آفساید اعلام شد.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: اگر بازی مقابل استرالیا با برد تیم ایران همراه شود به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی آسیا صعود می‌کنیم و جهانی خواهیم شد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضا برای حریفی باکیفیت مثل انگلیس باز شد که باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم. نیمه دوم بهتر بودیم ولی کافی نبود.
علیرضا جهانبخش می‌‌گوید اعضای تیم ملی ایران از همین امشب شکست برابر انگلیس را فراموش و روی بازی با ولز تمرکز خواهند کرد.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ