مربی گل گهر می گوید به اندازه ای که لازم بود برنده بازی شویم، موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ولی در نهایت شکست خوردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی هال‌سیتی امیدوار است تا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش برسد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
مدیر اجرایی تراکتور گفت: اینکه VAR امسال می‌آید یک شوخی است. این کار یک پروسه زمانی طولانی می‌خواهد و حداقل ۶ تا ۹ ماه باید داوران را آموزش داد.
مهاجم محبوب استقلالی‌ها اکنون در مسیر جدیدی از دوران ورزشی خود به عنوان سرپرست آبی‌ها بازگشته است.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
مدافع باتجربه آلومینیوم از کمیته داوران می‌خواهد روی صحنه‌های بازی تیمش برابر مس به طور ویژه زوم کنند.
تحقیقات جدید حاکی از آن است که اگر می‌خواهید در دوران سالمندی سالم بمانید گلف بازی کنید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه قضاوت های اشتباه داوران بازی‌ها را به جنجال کشیده است گفت: به داوران با تجربه نیاز است تا تیم ها عملکرد بهتری داشته باشند.
محمدحسین مرادمند در تلاش است تا بار دیگر به لیست استقلال برگردد وبتواند برای تیمش بازی کند.
آیت‌الله سبحانی در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه از همان دوره آیت الله هاشمی رفسنجانی با سیاست کاهش جمعیت مخالف بودم و در این مورد در آن دوران نیز مصاحبه‌هایی داشته ام، گفت: تاکنون جامعه‌ای به خاطر ازدیاد نسل، نابود یا گرفتار فقر نشده است، بلکه فقر و نداری جوامع از عوامل خارجی ناشی می‌شود.
شکی نیست که رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت مغز دارد و یک رژیم غذایی مناسب، جریان خون خوب در مغز را موجب می‌شود. بسیار شبیه آنچه می‌خواهید برای تغذیه و محافظت از قلب خود بخورید. تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای کمک می‌کند تا مغز در دوران پیری شکل خود را حفظ کند و این نوع رژیم منجر به بهترشدن عملکرد شناختی، حافظه و هشیاری می‌شود.
کریستیانو رونالدو گفت، امیدوار است در نبرد با لیونل مسی در عرصه فوتبال با کسب عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تمام دوران او را کیش و مات کند.
محمدی، مهاجم هوادار از انگیزه‌اش برای تکرار گلزنی به استقلال می‌گوید.
مربی ذوب آهن می‌گوید باشگاه استقلال اجازه صحبت و بیانیه در مورد بازی پیش‌رو را ندارد.
فرشید اسماعیلی سخنگوی باشگاه استقلال گفت: از دادستانی می‌خواهیم تلفن داوران و نزدیکان‌شان را شنود کند.
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: برای ما تصوری ایجاد شده که چون جوان هستیم و سرمربی‌مان درباره داوران حرف نمی‌زند، با پیکان هر رفتاری می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید برخی از تیم ها با داد و فریاد سوت داوران را به نفع خود برمی‌گردانند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید داوران یا ناظران فعالی که قصد کارشناسی دارند نمی‌توانند با فدراسیون فوتبال همکاری کنند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حیدری داور بازی استقلال و سپاهان باوجود تجربه بالا، تمرکزی روی بازی نداشت.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید داوران یا ناظران فعالی که قصد کارشناسی دارند نمی‌توانند با فدراسیون فوتبال همکاری کنند.
سرپرست فدراسیون فوتبال از آموزش کار با تکنولوژی ویدئویی برای داوران ایرانی خبر داد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ