معاون دبیرکل حزب الله لبنان خواهان انتخاب رئیس جمهور این کشور به دور از بازی منافع تنگ نظرانه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب مجدد «شوکت میرضایف» را به عنوان رئیس‌جمهور ازبکستان تبریک گفت.
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کار‌های بزرگی در کشور انجام شود. دولت از فرد و جریان خاصی حمایت نخواهد کرد.
برای رفع خلأ قدرت در لبنان، همکاری و توافق سعودی‌ها و جمهوری اسلامی بسیار ضروری است و بدون چنین توافقی، انتخاب رئیس‌جمهور جدید اگر هم به فرض نزدیک به محال، عملی باشد، شرایط لبنان را بی‌ثبات و ناپایدار نگه می‌دارد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که فقدان رئیس‌جمهور در لبنان، به بحران سیاسی این کشور دامن می‌زند.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که فقدان رئیس‌جمهور در لبنان، به بحران سیاسی این کشور دامن می‌زند.
عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله بر ضرورت آغاز گفتگوهای ملی و انتخاب رئیس جمهور این کشور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.
با به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء اختصاص یافته به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری لبنان، نمایندگان پارلمان این کشور مجدداً در پایان دادن به این خلأ سیاسی ناکام ماندند.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که جنبش امل و حزب‌الله لبنان قرار نیست در جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان، رأی سفید بدهند.
تقریباً روشن است که سفر امیرعبداللهیان به بیروت، با هدفِ کمک به انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان با درنظر داشتنِ علایق و منافع سعودی‌ها صورت گرفته است، اما وضعیت لبنان چنان پیچیده است که توافق در مورد آن کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا به نظر می‌آید.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
مشاور دربار پادشاهی سعودی و مشاور رئیس جمهور فرانسه در خصوص تأثیرگذاری توافق ایران و عربستان بر انتخاب رئیس‌جمهور لبنان رایزنی کردند.
انتخاب مجدد شی که در ژوئن ۷۰ ساله خواهد شد، پس از اصلاحات قانون اساسی چین در سال ۲۰۱۸ وی می‌تواند بطور نامحدودی بار‌ها پست ریاست دولت را بر عهده بگیرد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن در واشنگتن و نیویورک برای ایران رییس جمهور انتخاب می‌کنند و میگویند او رئیس جمهور دموکراتیک ایران است، گفت: این مسئله مضحک به نظر می‌رسد.
رئیس‌جمهور انتخاب دوباره «قاسم ژومارت توکایف» به عنوان رئیس‌جمهور قزاقستان را تبریک گفت.
شمارش اولیه آرای انتخابات ریاست‌جمهوری قزاقستان نشان می‌دهد رئیس‌جمهور کنونی این کشور موفق شده با کسبت ۸۱.۳ درصد آراء بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهور قزاقستان انتخاب شود.
پارلمان لبنان روز پنج شنبه هفته جاری برای پنجمین بار برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور، تشکیل جلسه می دهد.
حزب کمونیست چین رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
با انتخاب شیء جین پینگ برای سومین بار در جایگاه دبیر کل حزب و رئیس‌جمهور چین، هم‌اکنون او به قدرت‌مندترین رهبر چین، پس از «مائو تسه‌تونگ»، بنیانگذار جمهوری خلق چین تبدیل شده است
حزب کمونیست چین اعلام کرد رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرده است.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس‌جمهور عراق شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس‌جمهور عراق شد.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که ناوگان هوایی این کشور برای حمل کلاهک‌ها و تسلیحات اتمی، بازطراحی و تجهیز شدند.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا از انتخاب «ویلیام روتو» به عنوان رئیس جمهوری این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ