معاون پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، تقاضا محور بودن پژوهش‌ها را از محورهای مهم و مورد تأکید فعالیت‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای باید با بازار کار ارتباط داشته باشد و باید بتوایم تقاضامحور عمل کنیم.
بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.
برگزاری مقطع دکتری پژوهش محور مشروط به داشتن طرح پژوهشی تقاضا محور طرح پژوهشی دارای کارفرمای مشخص که برابر قرارداد، اجرای آن به مؤسسه واگذار و اعتبارات کامل آن به همراه هزینه‌های نظارت بر آن توسط کارفرما تأمین و نتیجه کار نیز تحویل گرفته می‌شود (با کارفرمای مشخص) شخصیت حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی است که طی یک قرارداد، انجام طرح پژوهشی را به دانشگاه/مؤسسه واگذار نموده و تأمین همه هزینه‌های انجام و نظارت بر اجرای موضوع قرارداد است را تقبل می‌کند.
معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: در دوره هفتم طرح شهید احمدی روشن، ۴۷۶ هسته نخبگانی تشکیل شده که ۳۶ هسته‌ آن تقاضا محور بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ