معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه سوخت‌محوری باید به سودمحوری تبدیل شود،گفت: درشرایط ناترازی گازطبیعی،سوخت زمستانی موردنیاز همه بخش‌ها اعم ازصنایع،حمل‌ونقل وخانگی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جنگسر» از قطب‌های تأمین مواد اولیه سوخت هسته‌ای و پشتیبان‌کننده تولید برق هسته‌ای خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: سال گذشته چالش اصلی تامین سوخت زمستانی بود که  با همکاری مردم توانستیم زمستان سخت را پشت سر بگذاریم.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
متنوع‌سازی سبد سوخت واحدهای نیروگاهی یکی از مهمترین نیازهای صنعت برق است تا بتواند زمینه کاهش وابستگی به گاز طبیعی را فراهم کندو مشکلاتی نظیر تأمین برق در فصل زمستان تکرار نشود.
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های نیروگاهی، صنایع و مصرف کنندگان بخش خانگی خبر داد.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
جلیل سالاری از تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور در نقاط سردسیر خبر داد و گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
جلیل سالاری از تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشوردر نقاط سردسیر خبر داد و گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: منابع سوخت گاز برای عبور از برودت هوای موجود در خراسان رضوی محدود است و برنامه ریزی های مختلفی در تأمین، حفظ شرایط توزیع و در نهایت مصرف آن صورت گرفته است.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
رجبی مشهدی گفت: در حوزه تشویق از ۵۶ میلیون قبض ۲۲ میلیون قبض مشمول تشویق شدند.
رجبی مشهدی گفت: در حوزه تشویق از ۵۶ میلیون قبض ۲۲ میلیون قبض مشمول تشویق شدند.
کردی گفت: امیدواریم نیازی به مازوت سوزی پیدا نکنیم و یا در حداقل خود اتفاق بیافتد به گونه‌ای که هم برق مصرفی کشور تأمین شود و هم مازوت سوزی در آخرین اولویت مصرف سوخت قرار بگیرد.
سخنگوی وزارت صمت از تامین سوخت صنعت سیمان در زمستان خبر داد.
جواد اوجی، وزیر نفت گفت: امسال زمستانی بدون دغدغه تامین سوخت را سپری خواهیم کرد.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
اعتصاب چند پالایشگاه بزرگ در فرانسه باعث شده تا توزیع سوخت در این کشور به طور کامل مختل شده و بسیاری از پمپ بنزین‌ها با مشکل در تأمین نیاز مردم روبرو شوند.
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی گفت که اروپایی ها سخت ترین زمستان را در زمینه تامین گاز پیش رو خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نقش این شرکت را در تأمین سوخت زمستانی حساس و مهم دانست و گفت: این شرکت همچنین نقش تأثیرگذاری در تأمین سوخت مراکز صنعتی و خانگی کشور در فصول سرد سال دارد.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین امسال و تأمین مناسب سوخت زوار حسینی خبر داد.
رجب طیب اردوغان گفت که کشورش در زمینه تأمین گاز مشکلی ندارد ولی زمستان پیش رو برای اروپا سخت و پرهزینه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ