رئیس قوه قضائیه در صفوف مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: به زودی زنگ حقوق در مدارس عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
گفتگوی زنده رئیس قوه قضائیه با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه آغاز شد.
اولین نشست علمی آینده پژوهی قضائی با حضور رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه در حالی برگزار شد که به گفته حجت الاسلام هادی ایجاد تمدن نوین اسلامی مصداق بارز آینده پژوهی و آینده نگاری است.
یک دانشجو در حضور رئیس قوه قضائیه گفت: آقای اژه‌ای من شاید مومن و انقلابی نباشم اما وطن، دین و آیین مردمم را دوست دارم.
رئیس قوه قضائیه با حضور در جمع مردم تهران در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.
پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.
یکی از قضات جوان که به همراه همسر و نوزادش در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافته بود، از رئیس قوه قضائیه خواست در گوش نوزادش اذان و اقامه قرائت کند.
رئیس مرکز تحول قوه قضائیه با حضور در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از سامانه‌های تراز و ویژه‌ای است که در سطح کشور وجود دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: این شکوه حضور، پیام وحدت در داخل دارد و به دشمنان نیز این پیام را مخابره می‌کند که با اقدامات مذبوحانه خود برای جداسازی مردم از انقلاب اسلامی، ره به جایی نمی‎‌برند.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه صبح پنجشنبه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه صبح پنجشنبه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان قوه قضائیه امروز در مجلس حضور دارند و نمایندگان مجلس می‌توانند اموال خود و افراد تحت تکفل خود را ثبت کنند.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رئیس قوه قضائیه صبح امروز در دادگاه انقلاب اسلامی تهران حضور پیدا کرد.
یک معترض در حضور رئیس قوه قضاییه گفت: من اعتراض دارم و شما که قاضی کارکشته‌ای هستید و اخیرا اعلام کرده‌اید هر کس اعتراض دارد بیان کند، بنابراین من می‌خواهم اعتراضم را به گوش شما برسانم.
در پی دستور رئیس قوه قضائیه، تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی آنها قرار گرفتند.
رئیس قوه قضائیه در جریان حضور در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، روایت یک مدافع امنیت در مورد اغتشاشات روزهای اخیر را مورد استماع قرار داد.
حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران شرکت کرد.
حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران شرکت کرد.
رئیس قوه قضائیه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران حضور پیدا کرد.
رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید عبدالله اسکندری از عموم مردم حسینی و شهیدپرور ایران اسلامی که در آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهر این شهدا، حضوری پر شور داشتند، قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ