مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجم و ششم اسفندماه با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان ایران از ۹ تا ۱۳ مرداد در تهران برگزار خواهد شد.
چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان ایران از ۹ تا ۱۳ مرداد در تهران برگزار خواهد شد.
رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی آزاد کشوری در حالی بعد از ۴ روز مبارزه مدعیان حضور در تیم ملی به پایان رسید که تکواندوکاران ۱۳ استان موفق به کسب مدال شدند.
درب ورودی کمپ زنده یاد ناصر حجازی از حدود ساعت ۱۳ امروز پذیرای جمعی از هواداران استقلال بود. گروهی از دختران و پسران استقلالی برای اتمام حجت کردن با بازیکنان محبوب‌شان همچنین گرفتن عکس یادگاری به مقابل کمپ رفته و منتظر حضور بازیکنان این تیم بودند.
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
در پایان مرحله مقدماتی تکواندو انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار تیم ملی ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
با اعلام مدیر تیم‌های ملی پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس برگزار و در نهایت ۱۳ بوکسور در اردو باقی ماندند که از میان این نفرات، ترکیب نهایی برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص خواهد شد.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
رقابت های انتخابی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حالی برگزار می شود که یک بازیکن ۱۳ ساله هم در میان شرکت کنندگان حضور دارد.
سعید ارمغانی نام ۱۳ بازیکن را برای حضور در پنجره ی انتخابی جام جهانی و رویارویی با تیم های ملی ژاپن و چین اعلام کرد .
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۱۳ هزار امدادگر در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان خوی به ادامه روند بازسازی واحد‌های مسکونی احداثی آسیب دیده از زلزله ۱۳ مهر در این شهرستان نظارت دارند.
تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی در دو گروه به رقابت‌های بین المللی در کشورهای امارات و ترکیه اعزام می شوند.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: در شرایطی ۱۳ آذر برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به مسابقات جهانی پرتغال اعزام خواهیم شد که ۸ سال شرایط حضور در بازیهای پارالمپیک را نداشتیم.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در رقابت های گرندپری منچستر از امروز در خانه تکواندو آغاز می شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته ایران با حضور ۱۳ ورزشکار از روز جمعه آغاز شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته ایران با حضور ۱۳ ورزشکار از روز جمعه آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ