مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
ستاد انتخابات کشور در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده باشند.
در اطلاعیه شماره ۳ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش آمده است که فرایند آموزش ارزیابان حرفه‌ای از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان فرایند ارزیابی به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین چهاردهمین اطلاعیه‌ خود را مبنی بر اجرای مصوبه هیأت وزیران صادر کرد.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (۲) لیست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مقامات همتراز با عناوین مندرج در ماده فوق را منتشر کرد.
ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به زائران، برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را به اطلاع عموم رساند.
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد: ستاد برگزاری نماز عید فطر، از آمادگی کامل برای برگزاری مراسم در روز جمعه برخوردار است و در این فرض، مطابق احکام شرعی، اقامه نماز عید فطر، از اقامه نماز جمعه کفایت می‌کند و نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه از امروز عصر شاهد شروع یک موج سفر جدید خواهیم بود، گفت: امروز بعدازظهر اطلاعیه جدید ستاد در مورد مقاصد سفر جایگزین اعلام خواهد شد.
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرلشکر باقری صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خارجی در فضای مجازی ندارد.
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: اخبار مربوط به سرلشکر باقری از طریق روابط عمومی و مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و صفحه پیام رسان داخلی روبیکا اطلاع رسانی می‌شود.
براساس اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر «گلبهار»، زنان بی‌حجاب به حبس، جزای نقدی و شلاق محکوم می‌شوند.
براساس اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر «گلبهار»، زنان بی‌حجاب به حبس، جزای نقدی و شلاق محکوم می‌شوند.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره ۴ تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
«کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان» با صدور اطلاعه شمار یک خود اعلام کرد: میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرد.
ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه ای برنامه های سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ