سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
رودبار- یک فعال حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با اشاره به وجود ۹ کانون غبار در استان گیلان گفت: جنگل های هیرکانی به شدت تحت تاثیر غبار هستند.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان به دلیل شرایط جسمانی نه چندان خوبش در جشن قهرمانی حذفی شرکت نکرد.
این روزها حال صنایعی که به صورت دلار مواد اولیه را تهیه کرده و با ریال باید به دست مردم برساند بسیار سخت شده و صنعت شوینده نیز این مشکل را دارد.
پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده است.
گرمسار- گورخرهای آسیایی در مناطق حفاظت شده محیط زیست استان سمنان مانند پارک ملی کویر و خصوصا زیست‌کره خارتوران شاهرود وضعیت خوبی را سپری می‌کنند.
یک هنرمند پیشکسوت با انتقاد از اینکه خاطرات بافت های تاریخی در حال از بین رفتن هستند گفت: فرهنگ و هنر و صنایع دستی را به صورت حرفه ای از بین می بریم و بولدوزر در بافت‌های تاریخی می‌گذاریم.
تهیه کننده مستند حال خوب گفت: همه ما در شرایطی که با فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مواجه هستیم سعی می‌کنیم که حال خوب را به یکدیگر بدهیم.
محمد محبی بازی به بازی آماده تر می شود و مصدومیت را به صورت کامل پشت سر می‌‌گذارد.
تبریز- صنعت کفش تبریز روزگاری مانند بسیاری از صنایع در این خطه اسم و رسمی برای خودش در دنیا به هم زده بود و زبانزد خاص و عام بود ولی این روزها حال و روز خوبی ندارد و این صنعت در رکود است.
تقسیم بندی معلمان در رتبه‌های ۵گانه و تحقق اهداف اصلی آن یعنی ارتقای صلاحیت معلمان، تثبیت مرجعیت آنان و ارتقای کیفیت تعلیم‌وتربیت از اهداف اصلی قانون رتبه بندی معلمان است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فکر می کردم یک سهمیه دونفره و دو سهمیه انفرادی در انتخابی قهرمانی جهان بگیریم و بخشی از این نتیجه خوب به این بر می گردد که بازیکنان ما در لیگ فرانسه به طور مرتب در حال مسابقه دادن هستند.
دروازه‌بان استقلال می‌گوید زمانی که بازی نمی‌کند سعی می‌کند به حسینی روحیه بدهد.
اعضای هیات مدیره، قائم مقام‌ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه حال پایتخت خوب نیست، گفت: مأموریت‌ها مربوط به مشکلات قلبی ـ تنفسی ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.
سخنگوی وزارت صمت گفت: خبر منتشر شده در خصوص یکی از معاونان این وزارتخانه، منطبق بر واقعیت نیست.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است و به زودی این متهم از بیمارستان مرخص خواهد شد.
مدافع راست نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل آلومینیوم اراک نتیجه ای مطلوب بگیرد و با حال مناسب به تعطیلات بروند.
حال بد پرسپولیس، روی حال لوکادیا هم اثر گذاشته است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
پائولو دیبالا، ملی‌پوش آرژانتینی، می‌گوید موفقیت و عدم موفقیت آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر به درخشش لیونل مسی بستگی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ