سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس اقتصادی گفت: صدها میلیون نفر در طول ۵۰ سال گذشته با رشد سریع اقتصادی خود را از فقر نجات داده‌ و سالم‌تر و طولانی‌تر از همیشه زندگی کرده‌اند.
جایی که زیرساخت‌ها آینده نگرانه برای کار در نظر گرفته نشده باشد،استفاده از نعمت‌ها مقطعی بوده و در چنین شرایطی نه تنها رشدمورد انتظار محقق نمی شود بلکه توسعه هم رویایی دست نیافتنی خواهد بود.
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تحولات خوبی در دولت سیزدهم در بخش معادن استان رخ داده است، گفت: رشد اقتصادی معادن ۲۰۷ درصد برآورد می شود.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
تحقق رشد اقتصادی ۴.۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از تداوم رشد قابل قبول فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد ۴.۷ درصدی کشور در پاییز سال گذشته خبر داد.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد ۴.۷ درصدی کشور در پاییز سال گذشته خبر داد.
رشد ۴.۷ درصدی اقتصاد ایران در پاییز سال گذشته در حالی است که متوسط رشد اقتصادی کشور‌های پیشرفته در این دوره تنها ۱.۲ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در این زمان تنها ۰.۹ درصد، منطقه یورو ۱.۸ درصد و ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرده‌اند.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: اگر سال ۹۹ نصف منابعی که در آن فاصله ۵ تا ۶ ماه وارد بازار سرمایه شد را می‌توانستیم به بازار اولیه منتقل کنیم، یعنی وارد شرکت‌ها می‌شد و به طرح‌های تولیدی تبدیل می‌شد، می‌توانستیم بعد از دو سال و نیم که الان در آن هستیم، شاهد به ثمر نشستن آن سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و سود شرکت‌ها افزایش پیدا می‌کرد و رشد اقتصادی خوبی هم داشتیم.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که بررسی‌ها حاکی از آن است که رشد اقتصادی کشورهای عضو گروه بریکس، از کشورهای عضو گروه ۷ بیشتر خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار در حوزه اقتصادی رشد اقتصادی ۵.۳ درصدی در فصل پاییز رقم خورد.
سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار در حوزه اقتصادی رشد اقتصادی ۵.۳ درصدی در فصل پاییز رقم خورد.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از رشد اقتصادی ۶.۶ درصدی در بخش صنعت خبر داد.
رئیس جمهور گفت: رشد اقتصادی که در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی شده است با نقش‌آفرینی و همکاری بخش‌های علمی و فرهنگی کشور قابل تحقق خواهد بود.
پیشوا- سخنگوی دولت با بیان این که دولت تورم را ۶۰درصدی تحویل گرفت و اکنون به ۴۰ درصد رسانده است، گفت: رشد اقتصادی کشور بالای پنج درصد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگرچه در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ وعده‌های فراوانی برای دسترسی به رشد اقتصادی ۸ درصدی از سوی دولت داده شده بود، اما این اتفاق نیفتاد.
رشد اقتصادی کدام کشورها صعود کرد؟
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن ارائه کرده که ما رشد و پیشرفت نکنیم، گفت: دشمن نمی‌خواهد ملت ایران حرفی در اقتصاد و تولید و صادرات داشته باشد، ملت ایران هم تصمیم گرفته که با عرضه بهترین تولیدات بازارها را فتح کند.
رشد اقتصادی ترکیه چند درصد شد؟
سخنگوی اقتصادی دولت گفت:کاهش قطعی برق و اقدامات حمایتی دولت از تولید موجب شد تا رشد اقتصادی در بهار سال ۱۴۰۱ به ۴.۳ درصد برسد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت:هش قطعی برق و اقدامات حمایتی دولت از تولید موجب شد تا رشد اقتصادی در بهار سال ۱۴۰۱ به ۴.۱ درصد برسد.
طبق اعلام مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی در بهار سال جاری با نفت ۳.۸ درصد و بدون نفت ٤.٣ درصد بوده است.
رشد اقتصادی فراتر از انتظار اتحادیه اروپا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ