مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجموع تولید انواع محصولات پتروشیمی در ۹ ماهه امسال ۵۳ میلیون تن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
نگاهی به آمارها نشان می‌دهد در ۶ ماه نخست ۱۴۰۱ سهم مصرف برق صنایع ۳۴درصد و بخش خانگی ۳۳.۷درصد بود این اعداد در نیمه نخست ۱۴۰۰ برای صنعت ۳۲.۲ درصد و برای بخش خانگی ۳۵ درصد رقم خورد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از رشد ۹۰ درصدی تولید خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
سخنگوی دولت با تاکید بر این‌که «دولت هیچگونه قصد تغییری برای وزیر صمت ندارد»، گفت: رشد تولید ناخالص داخلی در ۹ ماه اول ۱۴۰۱ حدود ۵.۱ درصد است و میانگین فصلی نرخ رشد صنعت در دوره آقای فاطمی‌امین ۴.۲ درصد بوده که سه‌برابر دولت قبل است. در زمینه کاهش تورم تولیدکننده هم این رقم در این دوره چشمگیر و حدود ۳۰ درصد است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شاهد افزایش قابل توجه تولید در کشور هستیم، گفت: در ۳ ماهه فصل پاییز رشد بخش صنعت ۱۱.۶ درصد بود.
وزیر صنعت و معدن گفت: در ده ماهه اول سال شاخص های کلان رشد داشته است و این رشد دلیل بر افزایش در بخش تولید است.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی تعدادی افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید یک میلیون و ۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تا بهمن ماه خبر داد.
بررسی آخرین آمار وزارت صمت از تولیدات صنعتی نشان می‌دهد که طی ۹ ماهه امسال تولید انواع لوازم خانگی بزرگ روند شتابانی داشته و تاکنون نزدیک به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه تولید شده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۷۸۲ هزار میلیارد تومان در ۸ ماهه امسال به بخش صنعت و معدن تسهیلات داده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد داشته است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۸ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۴ تا ۲۰ درصدی داشته و در مقابل صادرات اغلب محصولات فولادی کاهش یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۱۴۵ هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
شاخص تولید صنعتی شرکت‌های بورسی در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد رشد کرد تا برای ششمین ماه متوالی شاهد رشد مثبت این شاخص مهم بخش صنعت باشیم.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی را رقم زده است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ