بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۷۵ درصد از آب شرب تهران از ۵ سد اصلی تامین می شود.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تامین ۳ هزار اتوبوس تا سال آینده برای پایتخت خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از تامین بستر زیرساخت فیبرنوری برای انعکاس رسانه ای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از افزایش واردات مرغ گرم به پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه ۱۳۰۰ تن مرغ گرم وارد استان تهران می‌شود.
اصفهان- وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در رشته توییتی از آخرین اقدام گشت ارشاد مدیران و برکناری رئیس یکی از شعب تامین اجتماعی در تهران در این راستا خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.
کاهش بارندگی‌ها در استان تهران حالا باعث شده که دست درازی به آب‌های زیر زمینی هر روز بیشتر و بیشتر شود. بر اساس آنچه محمدرضا بختیاری مدیرعامل سابق آب و فاضلاب تهران گفته هم اکنون چیزی حدود ۶۰ درصد آن مصرفی پایتخت از منابع زیر زمینی و تنها ۴۰ درصد آن از آب‌های سطحی تامین می‌شود.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
وزیر نفت گفت:دستور رییس جمهور برای تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات شهر تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد و در این مدت نزدیک ۲ و نیم میلیون متر مکعب کاهش مصرف صورت گرفت.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت معوقات فروردین واردیبهشت بازنشستگان خبر داد و گفت: معوقات سه ماه خرداد، تیر و مرداد ماه نیز تا پایان سال تسویه می شود.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر ضرورت تدوین استانداردهای بومی، خاص صنعت ریلی تاکید کرد و گفت: تأمین تجهیزات و قطعات مترو با توان تولیدکنندگان داخلی از اهداف اصلی این شرکت است.
شهردار تهران گفت: در بستر تفاهم نامه با وزارت علوم تأمین مسکن اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی هدف گذاری شده و برای کارمندان دانشگاهی نیز برنامه‌هایی در دستور کار است.
شهردار تهران گفت: در بستر تفاهم نامه با وزارت علوم تأمین مسکن اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی هدف گذاری شده و برای کارمندان دانشگاهی نیز برنامه‌هایی در دستور کار است.
شهردار تهران گفت: بر روی پایانه اکباتان پلازای شهری که مطابق با نیاز اهالی محله است اجرایی می‌شود.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از معرفی ۷ هزار بازنشسته برای دریافت وام به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تا سوم شهریور ماه وام بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفت: در جلسه روز شنبه ۱۵مرداد ماه تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی مشخص می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ