رئیس جمهور تاکید کرد: تمدن‌های کهن و ریشه‌دار ایران و یونان در پیدایش و تکامل مدنیت نقشی افتخار آمیز داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
آمار‌های جهانی می‌گوید در رده‌بندی کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی، ایران رتبه بیستم را دارد و رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. سپس ایالات‌متحده و تایوان در این رده‌بندی قرار دارند. در سال ۲۰۲۰، اما ایران به‌عنوان پایتخت عمل‌های جراحی بینی در جهان معرفی شد و بیشترین عمل زیبایی انجام‌شده در ایران، جراحی بینی بود.
زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.
رقابت‌های فوتبال باشگاهی در سراسر جهان در شرایطی رو به پایان است که لژیونرهای فوتبال ایران در چند کشور همراه با تیم‌های خود صاحب عنوان قهرمانی شدند و سال درخشانی را پشت سر گذاشتند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
یونان اگر می توانست براحتی ایران پول چاپ کند جزیره نمی فروخت. یونان بدهی خارجی اش را پرداخت کرد و نهاد بانک مرکزی اروپا ناظر سرسخت و سختگیر عملکرد بانکهایش بود تا بدون ضابطه اقدامی نکند.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
مصدومیت مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آاک یونان جدی نیست.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
احسان حاج صفی مدافع و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با عملکردی که در باشگاه آاک یونان داشته است، معادلات سرمربی و مدیران این باشگاه را بر هم زده است.
مدافع چپ ملی‌پوش ایرانی تیم آاک یونان قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ندارد و به دنبال ادامه حضور در اروپاست.
وینگر تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد سه تیم باشگاهی یونان را برای حضور در این کشور دریافت کرده است.
این اواخر شایعات زیادی در مورد جدایی جهانبخش از فاینورد و حضور او در لیگ یونان منتشر شده که البته به تأیید مدیر برنامه‌هایش نرسیده است. با این حال نشانه‌ها، چیز دیگری می‌گویند.
جزئیات مذاکرات برای انتقال علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران به باشگاه پاناتینایکوس یونان مشخص شد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
در پی توافق انجام شده میان مقامات دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و یونان، کشتی حامل محموله نفتی ایران پس از شش ماه توقف، ساعاتی پیش آب‌های یونان را به مقصد از پیش تعیین شده خود ترک کرد.
16 بازیکن از 13 لیگ خارجی، لژیونرهای حاضر در لیست منتخب کارلوس کی‌روش برای جام جهانی را تشکیل می دهند.
باشگاه آاک یونان به دو بازیکن ایرانی خود بابت دعوت به تیم ملی ایران و حضور در جام جهانی تبریک گفت.
باشگاه آاک یونان به دو بازیکن ایرانی خود بابت دعوت به تیم ملی ایران و حضور در جام جهانی تبریک گفت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از انداختن رای خود به صندوق مجمع انتخاباتی را ترک کرد.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران جایگاهی در ترکیب اصلی تیم آاک یونان ندارد و احتمال می‌رود تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال اروپا از این باشگاه جدا بشود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز عملیات بازگرداندن نفت توقیف شده کشتی لانا تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در یونان از شب گذشته خبر داد.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ