در پی توافق انجام شده میان مقامات دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و یونان، کشتی حامل محموله نفتی ایران پس از شش ماه توقف، ساعاتی پیش آب‌های یونان را به مقصد از پیش تعیین شده خود ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی ایران متضمن موفقیت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خارجی در مناطق‌آزاد ۷ گانه ایران است و هرگونه سرمایه گذاری در ای
رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خاصی برای کاراته ایران دارد و امیدواریم ملی پوشان شایسته کشورمان بتوانند عملکرد خوبی در این دوره مسابقات به نمایش بگذارند.
تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران در شصت و چهارمین دوره و تیم المپیاد زیست‌شناسی ایران در سی و چهارمین دوره المپیاد جهانی صاحب کسب مدال شدند.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
تبریز- رئیس کمیته راگبی هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: راگبی آذربایجان شرقی به عنوان بازوی اصلی تیم ملی شانس موفقیت در المپیک را دارد.
تبریز- رئیس کمیته راگبی هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: راگبی آذربایجان شرقی به عنوان بازوی اصلی تیم ملی شانس موفقیت در المپیک را دارد.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
چه تیم خوبی علی نادری ساخته؛ تیمی که موفقیت هایش پر رنگ و قاطع است.
جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد.
پورعلی‌گنجی می‌گوید به زعم او کارلوس کی‌روش برای تیم ملی زحمت کشید و تلاش کرد که هواداران ایران خوشحال شوند.
دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استانهای یاد شده برگزار شد.
رتبه جهانی ویتنام در زمینه رشد اقتصادی ۲۱ است. همچنین این کشور در ۲۵ سال گذشته میانگین تورم ۶درصدی را تجربه کرده است. البته در سال‌های بحران مالی جهانی، در مقاطعی این نرخ به حدود ۲۳درصد هم می‌رسید؛ در مقابل این کشور در برخی از سال‌ها تورم منفی ۲درصد را نیز تجربه کرده است. بررسی آمار تورم در سال‌های اخیر بیانگر این است که در ۵ سال گذشته تورم این کشور به ثبات رسیده و به‌طور نسبی همواره کمتر از ۵درصد بوده است.
سیدمحمد امین طباطبایی در مسابقات اسپانیا برابر نماینده آندورا به پیروزی رسید.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان بار دیگر درباره تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت: دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم ایران تعریف کرده‌ام.
سرمربی استقلال خوزستان نسبت به برخی جریان سازی علیه این تیم انتقاد کرد.
معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
نخست وزیر عراق با تأکید بر اینکه ایران کشوری مهم در منطقه است، گفت: شکست مذاکرات هسته ای به ضرر کل منطقه است و ما همه طرف ها را به ادامه مذاکره برای دستیابی به توافق تشویق می کنیم.
محمدامین نادریان، کاندیدای معرفی‌شده از سوی وزارت نفت موفق به احراز سمت ریاست اداره اقتصاد و برآورد انرژی دبیرخانه مجمع صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) شد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن بررسی عملکرد تیم های مختلف ملی در شش ماه نخست سالجاری بر پتانسیل بالای این رشته برای بهتر شدن در رویدادهای بین المللی تاکید کردند.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.
رئیس کمیته ملی المپیک دلایل مختلف از جمله هدفگذاری و برنامه‌ریزی دقیق و عدم بزرگ نمایی چالش‌ها و عدم توجه به حاشیه‌ها را از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاروان ورزش ایران قلمداد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ