در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق بیانیه گارد ساحلی اندونزی، این نفتکش به نام MT Arman ۱۱۴ در حال حمل ۲۷۲،۵۶۹ متریک نفت خام سبک و مشکوک به انتقال غیرمجاز این محموله به کشتی دیگری بوده است.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که پیش‌بینی می‌شود آمریکا به زودی کار تخلیه نفت از یک نفتکش ایرانی را که پیشتر توقیف کرده بود، آغاز کند. این کشتی در حال حاضر، در سواحل تگزاس لنگر انداخته است.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.
حداقل ۱۶ کشتی که بخشی از شبکه «ناوگان ارواح» هستند که به ایران اجازه می‌دهد تحریم‌های ایالات متحده را دور بزند، در ۲ ماه گذشته شروع به حمل نفت خام روسیه کرده اند.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف ۴ کشتی حامل فرآورده های نفتی و سوخت این کشور توسط ائتلاف سعودی خبر داد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف دو کشتی حامل فرآورده های نفتی برای این کشور از سوی ائتلاف سعودی خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی دو فروند کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۱۲ کشتی حامل کالای اساسی در لنگرگاه بندر شهید رجایی آماده پهلوگیری هستند.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف یک کشتی حامل سوخت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی مانع از ورود یک فروند کشتی حامل سوخت دیزل به بندر الحدیده شد.
ائتلاف متجاوز سعودی امروز شنبه یک کشتی دیگر یمنی حامل دیزل را توقیف و مانع از رسیدن آن به بندر الحدیده شد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را برغم دریافت مجوزهای لازم توقیف کرد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی یک فروند کشتی یمنی حامل بنزین را توقیف کرد.
شرکت نفت یمن با اعلام ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده، از ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل خواست روند توقیف کشتی های سوخت رسان و راهزنی دریایی را متوقف کنند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که پنج کشتی حامل غلات روز شنبه بنادر اوکراین را ترک کردند.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد که با این اقدام شمار کشتی های توقیف شده به ۱۲ فروند رسید.
سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی اجازه ورود کشتی های حامل سوخت را به بندر الحدیده نمی دهد.
سخنگوی شرکت نفت یمن ضمن متهم کردن سازمان ملل به همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در زمینه محاصره علیه مردم یمن، از توقیف سه کشتی حامل فرآرده های نفتی در بنادر یمن توسط این ائتلاف خبر داد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو کشتی حامل محصولات کشاورزی بنادر اوکراین را ترک کرد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو کشتی حامل محصولات کشاورزی بنادر اوکراین را ترک کرد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: کشتی‌های ناویستار، پولارنت و روجن حامل محموله ذرت از بنادر دریای سیاه خارج شدند و قرار است از سوی هیئتی از مرکز هماهنگی مشترک در استانبول مورد بازرسی قرار گیرند.
سفیر اوکراین در بیروت اعلام کرد: انتظار داریم ۲۶ هزار تن ذرت به طور قانونی در کشتی «رازونی» به بیروت صادر و ظرف ۴ تا ۵ روز آینده وارد بنادر لبنان شود.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که اولین کشتی باری با غلات اوکراینی در سواحل استانبول پهلو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ