مدافع چپ ملی‌پوش ایرانی تیم آاک یونان قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ندارد و به دنبال ادامه حضور در اروپاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
یاران حاج صفی و میلاد محمدی در اردوی پیش فصل بسیار آماده و سرحال نشان دادند و تمرینات خود را در آتن از سر می‌گیرند.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
از شبانگاه جمعه، مصاحبه مهرداد و میلاد در برنامه قدیم نود دست به دست می‌شود که گفته بودند خانوادگی پرسپولیسی هستند و هیچ استقلالی بین شان وجود ندارد!
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در رادار سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان قرار دارد.
مدافع ایرانی آاک آتن یونان تصمیمی برای حضور در استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده ندارد.
مدافع ایرانی آاک آتن یونان تصمیمی برای حضور در استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده ندارد.
این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند. فقط می‌ماند دریافت رضایتنامه از آ. ا. ک که گویا باشگاه پرسپولیس آن را به میلاد محمدی سپرده است
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون و میلاد محمدی را در بازی با آمریکا از زمین خارج کرد.
میلاد محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کار ادامه بدهد و جای خود را به علی کریمی داد.
محمدی، مدافع چپ ایران نمایش موثری در بازی با ولز داشت و اجازه خود نمایی به گرت بیل نداد.
آ. ا. ک آتن در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل اوفی کرت را آغاز می‌کند.
با مصدومیت میلاد سرلک و غیبت این بازیکن در جدال با مس رفسنجان، باید دید یحیی گل محمدی چه تدبیری برای تقویت خط میانی خود خواهد داشت.
اضافه شدن رامین رضاییان به جناح راست، باعث خواهد شد تا احتمالا دفاع چپ دفاعی‌تر شود و میلاد محمدی بعد از مدت‌ها به ترکیب اضافه شود.
یک رسانه یونانی تاکید کرد میلاد محمدی مدافع ایرانی در تیم آاک ماندنی است و فعلا خبری از جدایی او نیست.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران جایگاهی در ترکیب اصلی تیم آاک یونان ندارد و احتمال می‌رود تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال اروپا از این باشگاه جدا بشود.
میلاد محمدی مدافع تیم فوتبال آاک باوجود اینکه در لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی در هفته نخست لیگ یونان حضور دارد اما ممکن است از این تیم کنار گذاشته شود.
مدافع تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 به باشگاه آ.ا.ک آتن پیوست تا با احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی هم‌تیمی شود.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ