اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی در مکاتبه ای با رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یکی از دلالان فوتبال ایران شد.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
دومین سطح از فوتبال ساحلی ایران از امروز رسما کار خود را آغاز می‌کند؛ مسابقاتی که می‌تواند پشتوانه‌ای قوی برای فوتبال ساحلی ایران باشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
با ورود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر، تعداد کل تیم‌هایی که در تاریخ این رقابت‌ها حاضر بوده‌اند به 44تیم رسید.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای دستورالعمل و سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ابلاغ کرد.
احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی ارقام نجومی برای جذب برخی بازیکنان توسط باشگاه‌های متمول هزینه خواهد شد.
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران، در گفت و گو با ورزش سه به شایعات به وجود آمده در رابطه با سرپرست تیم ملی واکنش نشان داد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران، از احتمال محرومیت سه ساله فوتبال ایران خبر داد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با بررسی فوتبال ایران با فوتبال روز دنیا به روشنی خواهیم دید الگوی مشخص و روشنی برای رشد و توسعه نداریم و به طور کل فوتبال ما استاندارد نیست.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: یک بازیکن ایران به اندازه کل تیم کنیا ارزش مالی دارد.
چنین رفتاری در فوتبال حرفه‌ای عواقب سنگینی برای بازیکن خواهد داشت و استقلال در صورت پرداخت کل مطالبات آمانوف در موعد مندرج در قرارداد، می تواند علیه او به فیفا شکایت کرده و حکم سنگینی علیه او بگیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
فرمانده کل سپاه به مناسبت پیروزی غرورانگیز تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیام تبریک صادر کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: بار دیگر اهتزاز پرچم ایران با برد شیرین تیم ملی فوتبال، شور و شعف و غرور ملی را در ایران سربلند اسلامی برانگیخت.
روز‌های پایانی هفته گذشته، مهدی فرمهینی‌فراهانی؛ سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: «با وجود اقداماتی که برای انتقال تماشاگران ایرانی در ایام بازی‌های جام‌جهانی انجام شده بود، قطر در واپسین روز‌های نزدیک به شروع بازی‌ها اعلام کرد نمی‌تواند امکان انتقال زمینی مسافر را از سایر بنادر این کشور به دوحه فراهم کند و به همین خاطر نتوانستیم در این ایام کشتی‌ها را برای انتقال تماشاگران فراهم کنیم.»
نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار شد.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالی و دپارتمان داوری فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز تهران را به سمت مقر فیفا ترک کرد و به نوشته سایت فدراسیون فوتبال قرار است کامرانی فر در این سفر پیگیر راه اندازی کمک داور ویدئویی در استادیوم های ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ