با ورود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر، تعداد کل تیم‌هایی که در تاریخ این رقابت‌ها حاضر بوده‌اند به 44تیم رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و استقلال با هماهنگی مهدی تاج قصد حضور در هیات دولت را دارند.
رشید مظاهری و حامد لک امروز یک دوئل ویژه را در هفته دوم لیگ برتر با یکدیگر خواهند داشت.
طی هفته‌های اخیر گردنبند حمید مطهری و ساعت مچی آرش برهانی سرقت شده بود
نساجی، ملوان و تراکتور سه باشگاهی هستند که قرارداد نفرات جدید را ثبت کردند.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
فینال جام حذفی فوتبال که صد و یکمین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود در حالی برگزار خواهد شد که نتیجه این مسابقه حتی در برگزار شدن یک دربی دیگر تعیین کننده است.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
هواداری‌ها با صعود به نیمه‌نهایی می‌توانند شگفتی‌ساز این دوره جام حذفی شوند.
دربی صدم سرخابی ها با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول بازگردد.
مدافع سابق استقلال با بیان این که سرخابی های شرایط خوبی برای حضور در صدمین دربی تهران دارند گفت: زمانی که می خواستم پنالتی را به عابدزاده بزنم حرفی زد که بعد از گل شدن جوابش را دادم.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در یادداشتی اختصاصی به موضوع اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی پرداخته است.
فدراسیون فوتبال ایران اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مشخص کرد.
آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ مهمان شاگردان مازیار زارع است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران سرخابی میزبان بازی شهرآورد است.
تراکتور با زوج کاوه رضایی و محمد عباس‌زاده به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌رود.
مهاجمان محبوب استقلال و پرسپولیس اکنون در قامت مدیران آکادمی دو باشگاه، به دنبال شناسایی و معرفی ستاره‌های آینده این دو باشگاه هستند.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر عرضه سهام در بورس میزان هزینه های صرف شده در فصل گذشته و در فصل پیش رو را به طور رسمی اعلام کردند.
علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.
یکی از کارشناسان کنترل کیفی ترمز و چرخ، ترکیدن لاستیک هواپیما را به عوامل مختلفی نسبت می‌دهد. او که نخواست نامش برده شود، گفت: «عامل اول به سلامت تایر برمی‌گردد. نحوه نگهداری، و تولید، تاریخ و… تاثیرگذارند. تایر‌ها طبق استاندارد‌های خاصی تولید می‌شوند. حتی در نصب این تایر‌ها روی چرخ و هواپیما افراد متخصص حضور دارند. همه نکات ایمنی چه قبل و چه زمان نصب روی چرخ و حتی هواپیما کنترل می‌شوند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ