رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شدت از سیاست جدید لیگ برتر انگلیس در محاسبه زمان تلف شده انتقاد کرد.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید نگاه و راه‌مان را اصلاح کنیم. اگر اصلاح نکنیم با همین مسیری که می‌رویم و با مقصر دانستن دیگران مشکل حل نمی‌شود و بیخود وقت تلف می‌کنیم.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
زاکانی نسبت به دوران شهرداری حناچی انتقاداتی وارد کرد و گفت بعضی‌ها احساس می‌کنند که شهردار در سایه هستند. شهردار واقعی که بودند کاری نکردند حالا به‌عنوان شهردار در سایه می‌خواهد کاری بکند؟ من زبانم طوری است که حریف همه‌شان می‌شوم، اما بنا ندارم وقت خودم را تلف کنم برای این حرف‌ها. آن‌موقع که شهردار بودند کاری نکردند به‌جز دوچرخه‌سواری، حالا می‌خواهد شهردار در سایه شود؟ برو در همان سایه بنشین و دوچرخه بزن.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، تاکید دارد که هرچه زودتر باید به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی رسیدگی شود.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
رئیس پلیس راهور فراجا از لزوم افزایش جرایم برای پیشگیری از تصادفات خبر داد و گفت: بنا داریم تا برای آن دسته از رانندگان که در تخلف کردن حرفه‌ای شده‌اند از مجازات‌های جایگزین استفاده کنیم.
اگرچه مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت دو سال پیش تصویب و به خودروسازان ابلاغ شده اما در دور جدید فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه شاهد تخلف خودروسازان در دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان هستیم.
فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: واگذاری خودرو به برخی دستگاه ها و نهادها قبلا هم انجام می شده و ایران خودرو در این زمینه هیچ تخلفی از دستور رییس جمهوری نداشته است.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: کارت اجاره‌ای به افراد غیر بازرگان می‌دهیم بعد تلاش می‌کنیم تخلف آنها را ردیابی کنیم، سپس پرونده‌ها راهی دادگاه می‌شود!
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
رئیس سازمان بورس گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم و تخلفات در این بازار مختلف بوده اما قطعاً رویکرد ما این است که با اصلاح مقررات تخلف زدایی کنیم.
محمدحسن قدیری ابیانه گفت: من گفتم اگر روحانی رئیس جمهور شود اقتصاد کشور مثل پلاسکو فرومی پاشد. به من گفتند شما که اساسنامه وزارت خارجه را می‌شناسید گفتم بله گفتند قبول دارید تخلف کردید؟ گفتم خیر من مجوز دارم که علیه روحانی موضع‌گیری کنم گفتند چه کسی این مجوز را داده؟ گفتم خود آقای روحانی...
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.
بعضی از ما اصطلاحا آدم صبح هستیم و بعضی آدم عصر. حتی به صورت دقیق‌تر هر کداممان در طول ۲۴ ساعت ۲- ۳ ساعت خوب داریم که در آن خلاقیت و سرعت پردازش مغزی‌مان در شرایط بهینه است. خیلی مهم است که این ساعت اوج را پیدا کنید و طوری برنامه‌ریزی کنید که این ساعات را تلف نکنید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر شخصی و در هر جایگاهی که تخلف کرد برخورد کنید، برخورد با متخلفان را با وابستگان به قدرت شروع کنید
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی، مدعی شد حس کرده زمان جدایی از منچسترسیتی فرا رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ