نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو فدراسیون و نیز حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی، برگزار شد.
مهدی تاج قرار است فردا در دوحه نشستی با کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا داشته باشد.
امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، حکم خود را از مهدی تاج، رییس فدراسیون دریافت کرد
مهدی تاج هم رئیس فدراسیون فوتبال ایران است و هم پستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اما آیا او به زبان انگلیسی هم مسلط است که برای فوتبال ایران لابی کند؟
قرار است مهدی تاج به زودی در نشست هیات رئیسه علاوه بر اعلام نام سرمربی تیم ملی ، نام سرمربی تیم امید را هم برای رای گیری اعضای هیات رئیسه اعلام کند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
امروز نشست مهمی در وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال دیدار کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های مهمی در مورد صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها زد.
نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
نشست خبری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قرارداد آقای کی روش موقت ۳ ماهه و ماهی ۵۰ هزار یورو است که دستیارانش نیز ماهی ۳۰ هزار یورو خواهند گرفت‎.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال فردا نشستی را با اهالی رسانه در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه در نشستی خبری به سوالان نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ خواهد داد.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس می‌گوید وزیر ورزش باید برای پاسخگویی در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج در کمیسیون حاضر شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری مدیر روابط عمومی این فدراسیون را منصوب کرد.
انصاف نیست اینگونه مورد تهاجم قرار گیرد. ایشان امروز نماینده فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود و افتخار فوتبال کشور در مجامع بین المللی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ