هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم شکل گرفت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه وارد مسکو شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
بنابر آنچه که رییس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام می‌کند، مشخص نیست که این کشور مسابقه مجددی مقابل ایران در فیفادی ماه ژوئن داشته باشد.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه به تمجید از بازیکنان ایرانی از جمله سردار آزمون و سعید عزت اللهی پرداخت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که این تیم در بازی تدارکاتی مقابل ایران باید مراقب سردار آزمون باشد.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران اصلی‌ترین سوژه بازی تدارکاتی مقابل روسیه است.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران اصلی ترین سوژه بازی تدارکاتی مقابل روسیه است.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پتانسیل بازیکنان جوان در ایران دیوانه کننده است، از احتمال جذب یک بازیکن ایرانی برای تیم سوچی روسیه خبر داد.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
سردار حسین علایی:‌ به نظر می رسد که جنگ روسیه علیه اوکراین به این زودی ها تمام نخواهد شد
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطمئن نیست که دیدار دوستانه ایران مقابل روسیه برگزار بشود.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه: آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم.
پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
سردار عبداللهی با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قراردادهای همکاری بین ایران و کشورهای شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.
بازار (فروشگاه برنامه و بازی موبایلی) با بهره‌گیری از تخصص دانشمندان دیتا و روش‌های تشخیص ناهنجاری (Anomaly Detection) از حساب کاربران خود محافظت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ