رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: ۵۱ درصد سهام سرخآبی‌ها به مزایده گذاشته می شود که هفتم و دهم اسفند امسال به ترتیب سهام پرسپولیس و استقلال انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سورگی، هافبک جوان سرخپوشان که برای فصل پیش رو در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته است، قرارداد ۵ ساله جدیدش را به امضا رساند.
دلیل فریادهای سهراب در سنترال استادیوم شهر لایپزیش تلاشی بود که او برای رسیدن به جام جهانی انجام داده بود.
با برتری تیم ملی تنیس ایران برابر تیم‌های ویتنام و عربستان در چارچوب مسابقات دیویس کاپ، شاگردان محمدرضا توکلی گام بلندی برای صعود به گروه دوم جهانی برداشتند.
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
انفجار موتور محرکه موشک «اپسیلون اس» در سایت آزمایش آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن، آخرین مورد از یک سری آزمایش‌های ناموفق است که بلندپروازی‌های فضایی ژاپن را به تعویق می‌اندازد.
تیم والیبال جوانان ایران با شکست لهستان گام بلندی برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
نامه بلند علیه استقلال؛ ساپینتو غرامت می‌خواهد
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
ولیعهد عربستان از پروژه سرمایه گذاری و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی در این کشور خبر داد.
یک نشریه امنیتی آمریکایی در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین به مقامات کی‌یف توصیه کرد که به دور از بلندپروازی‌های غیرواقع بینانه آماده پذیرش صلح با مسکو با نقشه جدید باشند.
ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: تمام اعضای تیم ملی عزم خود را جزم کردند تا بتوانند در هانگژو مدال‌های زیاد و رنگارنگی را بدست آورند.
سرمربی پرتغالی استقلال تمرین ریکاوری تیمش را در بهترین شرایط روحی پشت برگزار کرد.
شهریار مغانلو با گلزنی در دقیقه 90 بازی با مس کرمان کفش طلای لیگ برتر را به تنهایی صاحب شد.
جورجینا رودریگس به عنوان نامزد مشهورترین شخصیت فوتبالی جهان، کریستیانو رونالدو، معمولاً مجبور نیست از طریق فرودگاه های عمومی سفر کند. در عوض، این مدل معروف جت شخصی خود را به عنوان وسیله حمل و نقل دارد.
اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
رئیس هیات مدیره مگاموتور گفت: شرکت مگاموتور به منظور افتتاح مدرن ترین خط مونتاژ موتور در خاورمیانه گام های بلندی برداشته است.
۹ وزنه‌بردار ایران در فهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند و هر زمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.
شرکت هواپیمایی عربستان از افزایش تدریجی پروازها با توجه به موج تقاضا برای سفرهای هوایی به این کشور خبرداد.
بنا به اعلام آناتولی، پهپاد مسلح بایراکتار تی. بی.۳ که نخستین پهپاد مسلح جهان با قابلیت پرواز و فرود از کشتی‌های با باند کوتاه است، پرواز‌های آزمایشی خود را امسال انجام خواهد داد.
روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پرواز‌ها فراهم شود.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی‌ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این‌بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ