اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار نیمه کاره تیم ملی تنیس برابر ویتنام برگزار و با برتری ملی پوشان کشورمان به پایان رسید، بدین ترتیب آنها گام بلندی برای صعود به گروه دوم برداشتند.
سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به رییس فدراسیون خواستار بررسی شرایط در خصوص عقد قرارداد این سازمان با یک شرکت IPTV خارجی است.
با اعلام استقلال فدراسیون فوتبال، افغانستان گام بلندی برای فرار از تعلیق برداشت.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
فارس نوشت که پیگیری خبرنگار این خبرگزاری از برخی نماینده‌های مجلس حاکی از آن است که چنین تفاهمی صورت گرفته است که باید نهاد‌های نظارتی برخورد لازم را با رانت شکل گرفته انجام دهند. اما مسئله‌ای که همچنان مبهم است تاریخ این تفاهم نامه است.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
پاس گل پنجم استقلال به هوادار را می‌شود به نام سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها ثبت کرد.
علی مطهری، فعال سیاسی درباره طرفداران بی‌حجابی نوشت: بسیاری از آن‌ها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی‌پذیرند.
بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و‌ در راستای توسعه بیمه های زندگی، بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه تحت عنوان " شوکا" را با بانک ‌قرض الحسنه مهرایران به امضا رساند.
در سال های اخیر شاهد بلندمرتبه سازی ها در کلانشهرها هستیم درصورتی که درگذشته ساختمان های بلند برای امور اداری وتجاری استفاده می شد.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه کنگره بین المللی بانوان نتایج موثر کوتاه و بلند مدت دارد، گفت: تفاهم نامه و قراردادهایی در حاشیه این کنگره منعقد شد.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
هیات وزیران آیین نامه اجرایی رفع تعهدات ارزی موضوع تبصره ۶ بند خ ماده ۲ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی جزئیات آیین نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور را تشریح کرد.
رئیس جمهور «قانون اصلاح بند «ز» تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
در بخشی از نامه آمده: دولت در تهیه آیین‌نامه اجرایی آن نهایت خست را به خرج داد، تا جایی که صدای برخی نمایندگان مجلس بلند شد و سرانجام با اصرار مجلس اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت که البته با همین قانون هم فاصله داشت. لیکن، با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب، به این آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و نحوه اجرا، وضعیت نه چندان شایسته برخورد با معلمان را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ