شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی بر اساس پاسخ به تقاضای متنوع مصرف‌کنندگان، برند جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی انرژی نو را از خودروهای آفرود تا اسپورت معرفی کرد.
اکنون هیوندای مدل 2024 کنا را پیش روی طرفداران خود قرار داده است که همچنان بدنه حجیم یا به اصطلاح چانکی دارد اما چراغ های اصلی جلو تقریبا تبدیل به یک خط نورانی شده اند. جلوپنجره عملا دیگر وجود ندارد و با یک سطح یکپارچه در این قسمت روبرو هستیم.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
نمای عقب با سبک جدید چراغ پشتی خودنمایی می‌کند. چراغ متصلی که در این مدل دیده می‌شود، از تکراری و کسل بودن خارج شده و حالت جدیدی دارد. گرافیک چراغ به شکل نقطه چین درآمده است.
کابین جیلی بویو ال جز مهمترین دلایل ارزندگی این خودرو نسب به قیمتی است که همراه خود دارد. کیفیت مناسب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که حالت دو طبقه دارد از جمله شاخص‌های کابین محسوب می‌شوند.
آویتا 11 طراحی آینده نگر و خاصی را ارائه می کند تا به نوعی خود را از دیگر رقبای چینی فاصله دهد. هر چند شباهت هایی به برخی محصولات روز بازار جهانی مانند پورشه قابل احساس است اما به هر ترتیب این طراحی موفق و کاملا مشتری پسند به نظر می رسد.
پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.
داستر جدید گزینه‌ای است که می‌توان روی آن حساب باز کرد. داچیا داستر در جدیدترین مدل، از طراحی کاملا اقتصادی خود تا حدی دور شده است. دیلایت Y شکل در چراغ جلویی، امضای جدید محصولات داچیا است.
کانسپت جدید برای رانندگی آفرود طراحی شده است. ارتفاع ماشین را میتوان تا چهار سانتیمتر افزایش داد تا رانندگی در جاده‌های هموار راحت‌تر شود. جلو آمدن سقف، باز شدن نیمی از صندوق عقب و بالا آمدن شیشه پشت صندلی عقب، اکتیو اسفیر را به یک وانت تبدیل می‌کند.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
شاسی‌بلند جدید تیم آلفا تائوری تست تصادف فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) را پشت‌ سر گذاشته است.
شاسی‌بلند جدید تیم آلفا تائوری تست تصادف فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) را پشت‌ سر گذاشته است.
این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ