سرمربی پرتغالی استقلال تمرین ریکاوری تیمش را در بهترین شرایط روحی پشت برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
پارک جنگلی مخمل کوه یکی از پارک‌های طبیعی اطراف خرم آباد است که ۵۰۰ هکتار مساحت دارد. این پارک جنگلی در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی خرم آباد و در نزدیکی مخمل کوه واقع شده است. یک منطقه کوهستانی شامل یک کوه بلند، یک تنگه بسیار زیبا و آبشاری دلنشین. صخره‌ها و سنگ‌های مخمل کوه در فصل بهار پر از خزه‌های سبز رنگ شده و ظاهری مخمل مانند پیدا می‌کند. از این رو به آن مخمل کوه می‌گویند.
مرد سرایدار وقتی ثروت افسانه‌ای صاحب‌خانه را دید از کارش استعفا داد و با تشکیل باند سرقت خانوادگی اقدام به سرقت خانه‌ها در منطقه جردن کرد.
آنتوان گریزمان که بهترین بازیکن فصل گذشته اتلتیکو شناخته شد، با تنها 25 میلیون یورو می تواند از این باشگاه جدا شود.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
معماری سرخ‌رنگ خانه‌های ابیانه همراه پوشش سنتی مردم محلی باعث شده است تا سالیانه ۴۰ هزار توریست قصد سفر به این روستای بکر به سرشان بزند.
اینکه این وزارتخانه سامانه‌ای را بر اساس یک برهه زمانی دو هفته‌ای بالا آورده است، خالی از اشکال نیست، اما می‌تواند آغازی برای ارائه اطلاعات باشد. این روند نیاز به چکش کاری دارد و در نهایت باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات دقیقی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش دیدار کرد.
تصاویر منتشر شده از وینیسیوس جونیور و ارلینگ هالند پس از بازی شب گذشته از رابطه صمیمانه این دو بازیکن حکایت دارد.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، باتوجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
تیم فوتبال پیکان با روحیه بالایی تمرینات خود را برای دیدار با نفت آبادان ادامه می دهد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
عضو هیأت رئیسه مجلس از ارجاع موضوع اخذ مالیات از خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق برای رفع ابهام و بررسی دقیق‌تر خبر داد و گفت: هنوز بند مربوط به مالیات از خانه‌های لوکس تعیین تکلیف نشده است.
سنگربان ماینتس پیش از مهار پنالتی لورکوزن، اعتماد به نفس بالایی برای جلوگیری از باز شدن دروازه اش داشت.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
«حصه شمالی» را همه اصفهانی‌ها می‌شناسند؛ محله‌ای که فقط ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ ولی سال‌هاست به بدنامی شهره است و به پاتوقی برای کارتن‌خواب‌ها و زنان و مردان معتاد تبدیل شده: «از همه‌جا برای خرید مواد به حصه می‌آیند.» کوچه‌ها و خانه‌های ساقی‌ها، تابلویی است برای خریدوفروش مواد مخدر. معتادان، ساقی‌ها را می‌شناسند و پاتوق‌های‌شان را خوب بلدند. نشانه‌ها برای کارتن‌خواب‌های معتاد آشناست: «مثلا وقتی یک‌جفت کفش به درخت آویزان باشد؛ یعنی آن حوالی مواد فروخته می‌شود.»
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
گل تماشایی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در بازی برابر کلرمون رکورد جدیدی را به نام این بازیکن ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ