اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
شاسی بلند برقی چری eQ7 مدتی دیگر در بازار چین به عرضه می‌رسد. اس یو وی الکتریکی ای کیو 7 پیشرانه 210 اسب بخاری و امکانات ایمنی فراوانی دارد.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
عباسی خاطرنشان کرد: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای علیرضابیگی نتوانست در جلسه هیات نظارت هم مستندات کافی و مناسبی برای ادعای خود ارائه کند.
مرور مجموع قضاوت‌های نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که آن‌ها استیضاح را از لحاظ آورده برای مردم، فاقد فایده می‌دانستند، اما با این وجود به فضاسازی گسترده- از جمله با خبر دروغ واگذاری ۷۵ خودروی شاسی‌بلند- دامن زدند تا از این طریق بتوانند به شکاف سیاسی میان دولت و مجلس همسو دامن بزنند و برای سمپاشی‌های سیاسی سرخورده خود، از این طریق امید و انگیزه بتراشند!
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
فارس نوشت که پیگیری خبرنگار این خبرگزاری از برخی نماینده‌های مجلس حاکی از آن است که چنین تفاهمی صورت گرفته است که باید نهاد‌های نظارتی برخورد لازم را با رانت شکل گرفته انجام دهند. اما مسئله‌ای که همچنان مبهم است تاریخ این تفاهم نامه است.
دولت بهار به نقل از علیرضابیگی لیست نمایندگانی که خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌‌اند منتشر کرده است.
غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی 75 نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
وزارت صمت تاکید کرد: این ادعا کاملا کذب است و این وزارتخانه پیگیری حقوقی این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق که در جریان سرقت خودروی شاسی بلند زنی میانسال او را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
جنرال موتورز پس از معرفی دو خودروی برقی جی ام سی هامر و شورولت سیلورادو، مدل برقی خودروی سیرا را هم عرضه کرده است.
جنرال موتورز پس از معرفی دو خودروی برقی جی ام سی هامر و شورولت سیلورادو، مدل برقی خودروی سیرا را هم عرضه کرده است.
جدیدترین شاسی بلند الکتریکی مرسدس بنز آمد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ