۹ وزنه‌بردار ایران در فهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند و هر زمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجزیه و تحلیل قبر یک دختر ۱۵ ساله متعلق به قرون وسطی در انگلستان نشان می‌دهد دفن‌کنندگان اقدامات احتیاطی خاصی را برای ممانعت از بازگشت او به دنیای زندگان انجام داده‌اند.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
سورگی، هافبک جوان سرخپوشان که برای فصل پیش رو در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته است، قرارداد ۵ ساله جدیدش را به امضا رساند.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
نظری خانقاه گفت: آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟
حوادث ایجاد شده در بلندمرتبه ها درس عبرت نشده است و کیفی سازی ساختمان های بلند مرتبه همچنان بلاتکلیف است و این موضوع موجب تشدید نگرانی ها شده است.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
اگر شما ریش دارید یا تصمیم گرفته‌اید ریش‌تان را بلند کنید، اما نگران حجم یا حالت آن هستید می‌توانید با چند دستور ساده ریش خود را تقویت کنید.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است که نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.
تیگو 9 از منظر ابعاد برابر با 4820 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض و 1699 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز عدد 2820 میلیمتر را نشان می دهد.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
تیم فوتبال پیکان در صورت برد مقابل نساجی می‌توانست صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود.
نظر به این که تفاهم صورت گرفته با چین از نظر شکلی یک "برنامه جامع" همکاری بلند مدت بین دو کشور محسوب می‌شود و در حقیقت یک نقشه راه همکاری است، لذا در سایر مراجع قانونی کشور بررسی شده است. بدیهی است در صورت تبدیل این "برنامه جامع" همکاری به "موافقتنامه" رسمی میان دو کشور، مطابق قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای حج را پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت همان نرخی است که دو سال پیش توافق شده بود و ایران‌ایر موافقت کرد که بر اساس همان قیمت امسال پروازهای حجاج را انجام دهد.
نخستین فیلم بلند داستانی جو تالبوت، اثری درخشان درباره ارتباط عمیق با خانه و کاشانه است؛ روایتی تاثیرگذار که هرچند سانفرانسیسکو می‌گذرد، داستانش را می‌توان به هر جغرافیایی تسری داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ