به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی‌ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این‌بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
وزیر دفاع روسیه امروز در دیدار با همتای الجزایری خود تصریح کرد: مسکو و الجزیره خواهان اتخاذ سیاست خارجی مستقل و دفاع از منافع ملی با وجود فشارهای غرب هستند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته ۱۴ ضدحمله ارتش اوکراین را دفع کرده است.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در شبانه‌روز گذشته در درگیری‌های بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزیر دفاع روسیه امروز با هشدار درباره «مقابله مسکو با مهمات خوشه‌ای آمریکایی» درباره ضدحمله کی‌یف تأکید کرد: ۲۱ هواپیما، ۵ بالگرد و ۳۶ هزار نظامی اوکراین تا کنون ازبین رفته‌اند.
وزارت دفاع اوکراین مدعی شد که یک روستا در منطقه دونتسک را در ادامه ضدحمله کی‌یف که از سوی محور غرب پشتیبانی کاملی می‌شود، آزاد کرده است.
وزیر دفاع اوکراین امروز در سخنانی اذعان کرد: انتظارات از ضدحمله ارتش اوکراین اغراق آمیز بود.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول، پایمردی و پایداری یادگاران دفاع مقدس را ستود.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
تحلیلگران نظامی، می‌گویند کی‌یف برای پیروزی قاطعانه به سیستم‌های تسلیحاتی دیگری نیاز دارد. در حالی که روسیه برای یک جنگ طولانی آماده می‌شود، معلوم نیست آیا ظرفیت تولید صنایع دفاعی غرب می‌تواند سطح تولید را بالا نگه دارد یا خیر.
برگزار کننده بازی رده بندی جام جهانی دو تیم کرواسی و مراکش بودند. دوتیمی که با سبک بازی دفاعی به اینجا رسیدند و البته عنوان سومی به کروات ها رسید.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که تیم ملی می‌توانست نمایش بهتری در قطر داشته باشد و صعود از این گروه غیرممکن نبود.
حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی فاجعه نیست. فوتبال ادامه دارد. چهار سال دیگر می توانیم قوی تر به جام جهانی برگردیم و...
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
با بازگشت عارف غلامی به تمرینات استقلال اوضاع خط دفاع استقلال پیچیده خواهد شد.
آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، معتقد است که وینیسیوس از قضیه نژادپرستی سوء‌استفاده می کند. نیمار به این اظهارنظر واکنش تمسخرآمیز نشان داد.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را به طور کامل در بازی با صنعت نفت در اختیار دارد.
شاکی گفت: سوار بر موتورسیکلت راهی محل قرار شدم. به محض رسیدن، پرهام از خودروی پژواش پیاده شده و شروع به عربده کشی کرده و چاقویی را روی پهلویم قرار داد و می‌خواست با زور مرا سوار خودرواش کند. وقتی شروع به داد و فریاد کردم با سر و صدایم کم کم رهگذران و اهالی جمع شدند و پرهام که موفق به ربودن من نشده بود، مرا رها کرد و متواری شد.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ