اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور چین به منظور شرکت در نشست گروه بریکس به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.
نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رئیس جمهور
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو برگزار می‌شود، سخنرانی میکند.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
نشست صمیمانه رئیس جمهور با جمعی از نوجوانان
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
نشست رئیس جمهور با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
نشست معاون اول رئیس جمهور با بانوان مانا
نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه خراسان جنوبی
رئیس جمهور عراق دعوتنامه ای از سوی ملک عبدالله برای شرکت در نشستی در ریاض را دریافت کرد.
رئیس جمهور تونس طی اظهاراتی در نشست سران عرب در الجزایر گفت که فلسطین را فراموش نمی کنیم، زیرا ملت های عربی عزت، غرور و کرامت را از همدیگر دارند.
نشست مشترک سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد و اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
نشست رئیس جمهور با مدیران وزارت میراث فرهنگی و گردشگری
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با ایگنازیو کاسیس دیدار کرد.
رئیس جمهور شیلی در یک نشست خبری در حال صحبت بود که یک کودک خردسال، با کلاه قرمز و لباس سوپرمن با دوچرخه دور او می‌چرخید و ظاهراً از آنچه در حال رخ دادن بود غافل بود.
نشست خبری حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
نشست خبری استان کرمان با حضور رئیس جمهور
نشست خانواده شهدا، نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر جمعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ