ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که تمام تلاش‌های غرب برای کمک به پیروزی اوکراین بر روسیه در میدان نبرد، بی‌حاصل است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار کرد.
دیدار معاون نخست وزیر روسیه با معاون اول رئیس جمهور
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
رئیس‌جمهور بلاروس تاکید کرد که عوامل مخرب غرب سعی در تحریف تاریخ برای سرپوش بر جنایات خود دارند.
دیوان کیفری بین‌المللی امروز(جمعه) با وارد کردن اتهام جنایت جنگی در اوکراین، برای رئیس جمهور روسیه قرار بازداشت صادر کرد.
بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعای کامالا هریس معاون رئیس جمهور کشورش مبنی بر اینکه روسیه مرتکب جنایت جنگی شده است، مدعی شد که اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.
هواپیمای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هم اکنون در فرودگاه مینسک پایتخت کشور بلاروس بر زمین نشست.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
«ولادیمیر پوتین» و «تمیم بن حمد آل ثانی» در گفتگوی تلفنی درباره جام جهانی فوتبال 2022 و روابط دو جانبه رایزنی کردند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که بازرسان اوکراینی بیش از ۴۰۰ جنایت جنگی روسیه را در خرسون کشف و مستند کرده اند و اجساد سربازان و غیرنظامیان را در مناطق آزاد شده استان خرسون پیدا کرده اند.
رئیس جمهور اوکراین سربازان روسیه را به ارتکاب جنایات جنگی و کشتن غیرنظامیان در خرسون متهم کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، خواستار ایجاد یک پلتفرم مالی مستقل برای انجام مبادلات بین‌المللی شد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک مورد توجه دو طرف رایزنی کرد.
رئیس جمهور مولداوی ادعا کرد که در صورت مداخله روسیه در حاکمیت و امنیت این کشور، تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
ورود معاون اول رئیس جمهور به روسیه
«ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین با متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در این کشور، گفت که پایان زودهنگامی برای جنگ نمی‌بیند.
رئیس جمهور اوکراین گفت روسیه مرگ را در همه جا پشت سر گذاشته و باید پاسخگوی این جنایت باشد.
رئیس جمهور با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، روحیه سلحشوری جوانان مبارز فلسطینی را امتداد راه انقلاب اسلامی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ