نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشستی با محوریت اوکراین خبر داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احداث خط ریلی رشت-آستارا با همکاری ایران و روسیه گفت: مسلما هر اقدامی یا هر پروژه‌ای که به تحریم‌ها ربط پیدا کند، برای ما عمیقا نگران‌کننده خواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر قزاقستان گفت: تصمیم گرفته شد که مناسبات اقتصادی دو کشور را به سقف ۳ میلیارد دلار برسانیم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از تلاش برای برگزاری نشست وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از بررسی و آماده سازی نشست چهارجانبه وزرای خارجه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه خبر داد.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از تشکیل پرونده جست‌وجوی مفقودین برای ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی تنها در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از رشد ۲۲ درصدی خدمات یکپارچه فنی و مهندسی به چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال خبر داد.
معاون وزیر خزانه داری آمریکا امروز در نشست مشترک مقام های ۳۲ کشور اعلام کرد: کشورهایی که به روسیه مهمات بدهند را تحریم می‌ کنیم.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع گوشت مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی در بازار خبر داد و گفت: ذخایر گوشت مرغ کشور از شرایط مطلوبی برخوردار است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ما برای خنثی‌سازی تحریم‌ها ساز و کاری مشخص کردیم به مسئولیت معاون اول رئیس جمهور. خیلی از تحریم‌هایی که می‌خواستند ما را محدود کنند، ما به رسمیت نشناختیم.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری از افزایش حقوق والدین شهدا و کمک معیشت جانبازان خبرداد.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز در نشست خبری اعلام کرد: نتیجه مثبت مذاکرات وین کاملا محتمل است و هیچ مسئله لاینحلی در این باره وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ