اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور کنیا گفت: همکاری ایران با قاره آفریقا ریشه تاریخی دارد و ما معتقدیم این روابط می‌تواند میان دو ملت ایران و کنیا روز به روز توسعه یابد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری اصحاب رسانه در خراسان جنوبی گفت: مردم انتظار ندارند که درگیر بروکراسی و نظام کُند اداری و پیچیدگی‌های آن شوند
رئیس جمهور شیلی در یک نشست خبری در حال صحبت بود که یک کودک خردسال، با کلاه قرمز و لباس سوپرمن با دوچرخه دور او می‌چرخید و ظاهراً از آنچه در حال رخ دادن بود غافل بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
در جریان نشست خبری رئیس جمهور کشورمان با اصحاب رسانه، لزوم بسته شدن پرونده ادعایی پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران به عنوان یکی از ارکان توافق مورد تاکید قرار گرفت.
هیچ کدام از رسانه‌های حاصر در نشست خبری، این سوال را مطرح نکردند که چرا گزارش‌های رئیس جمهور با آنچه در سطح جامعه مشاهده و لمس می‌شود متفاوت است؟
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: همکاری ما با روسیه راهبردی است و در حوزه‌های تجاری، انرژی و هوا و فضا همکاری داریم.
نشست خبری حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ما برای خنثی‌سازی تحریم‌ها ساز و کاری مشخص کردیم به مسئولیت معاون اول رئیس جمهور. خیلی از تحریم‌هایی که می‌خواستند ما را محدود کنند، ما به رسمیت نشناختیم.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: بارها اعلام کردیم سلاح هسته‌ای در دکترین ما جایی ندارد. رژیم صهیونیستی از اول نمی‌خواست ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: گشت ارشاد مدیران که وعده داده بودیم زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شده و این وعده عملی شده است.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال قطعی برق نداشتیم و تولید برق به ۶ هزار وات رسید؛ مردم نگران میزان کالاهای اساسی نباشند.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اصلاحات اقتصادی در اردیبهشت ۱۴۰۱ باعث ایجاد تورم ۱۲ درصد شد. اما با تدابیر انجام شده توسط دولت، در مرداد سال جاری تورم به ۲ درصد رسید.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخی از مسئولان دلسوز در دولت به من می‌گفتند؛ با این همه مشکلات در کشور مثل نبود واکسن، سرُم و کسری بودجه ۴۸۰ میلیارد تومانی می‌خواهی چه کار کنی؟
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جذب و ارتقا نیروی انسانی باید پیوست عدالت داشته باشد. ستیز با فساد و اصلاح ساختارهای فسادزا رویکرد اصلی و تصمیم جدی دولت است.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: اصل دولت بر با مردم بودن است. شناخت مسئله و مشکلات مردم و دنبال کردن رفع مشکلات مورد توجه ما بوده است.
نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
نشست خبری استان کرمان با حضور رئیس جمهور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ