اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور چین به منظور شرکت در نشست گروه بریکس به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.
نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رئیس جمهور
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو برگزار می‌شود، سخنرانی میکند.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با ۱۸ نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
نشست صمیمانه رئیس جمهور با جمعی از نوجوانان
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
نشست رئیس جمهور با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان»
معاون اول رئیس جمهور در جمع مدیران مجتمع صنایع دانش بنیان کسا گفت: سرمایه نیروی انسانی ایرانی قابل محاسبه و قیاس با هیچ امکان مادی در کشور نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.
نشست رئیس جمهور با پیروان ادیان توحیدی
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
نشست معاون اول رئیس جمهور با بانوان مانا
نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه خراسان جنوبی
نشست مشترک سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد و اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی مدیران باید به صورت دائم انجام شود تا موجب رشد و تعالی نظام اداری کشور شود.
نشست خبری حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: گشت ارشاد مدیران که وعده داده بودیم زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شده و این وعده عملی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ